2777
2789

@نی_نی_یار_5  

نی نی یار وقتی تگ میکنیم یکی دیگه تگ میشه

@1986  

غم آدمارو به هم نزدیک میکنه:) - صبر گوارا کند هرچه تو را ناخوش است!🌱'️ -دخیل است امید در لحظه هایم🤍' •در اندک من تویی فراوان یارب🌱'•

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

دستت در نکنه عزیزم

بالا جواب دادم همون قلبارو حساب کن😂😂🤣

غم آدمارو به هم نزدیک میکنه:) - صبر گوارا کند هرچه تو را ناخوش است!🌱'️ -دخیل است امید در لحظه هایم🤍' •در اندک من تویی فراوان یارب🌱'•

دختر بدی بودی نی نی یار دوست نداره نمیاد😑😂😂😂😂

ازون دسته دخترایی ام که اگه بهشون سنگ پرت کنی😏برات گل پرت میکنن😐اما رو قبرت😎😂 من همینم که هستم:-!😎شاخ نیستم چون گاو نیستم=)✌خاص نیستم چون عقده ندارم;)😏بالا نیستم چون پرچم نیستم:-( 😌فقط یه آدمم چیزی که خیلیا نیستن …😏✌هے فِلانے…وقتے رفتے حتے فِکر برگشتَـم نَکن دَر دُنیـاے مَـــن هیچ آشغٰالے بازیـافت نمیـشـود:))😎به ما که نیومدی لاقل به خودت بیا;-)😂..................... ................................                           سلام کاربر محترم😀✌امضامو بخون و بگو چه امضای باحالی داری😎بعد ینفر میاد امضامو میخونه و وقتی میفهمه این بخش از امضام چخبره😓✌در واقع من و تو موفق شدیم ایسگاش کنیم😈✌😂😂 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز