2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


🕐کسانی که میخوان زبان رو یادبگیرن اما وقت کافی ندارند .

💛کسانی که نسبت به زبان دلسرد شدن یا ⁉️فکر میکنن سخته

این عزیزان بهترین استفاده رو میتونن از کلاسهای ما داشته باشن

❓❓شرایط کلاسها

به صورت افلاین هستند

سه جلسه در هفته

تدریس .توضیحات به صورت ویدیو و فایل کتاب در واتساپ برای زبان آموز ارسال میشود زبان آموز تا جلسه ی بعد فرصت انجام تکالیف و تمرینات را دارد و غیر از آن هر زمان هر سوالی داشت به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو هستم و رفع اشکال میکنم

لینک تلگرام 👇🏻👇🏻

https://t.me/elitalisaaaa

پیج اینستا Eli_talisa

واتساپ 👇🏻👇🏻

https://chat.whatsapp.com/JmJpbV2qOGcC4bzO1tvTGq


https://chat.whatsapp.com/KMizhfVUWcDBfaYRBVSd9u

الان پامه

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

🕐کسانی که میخوان زبان رو یادبگیرن اما وقت کافی ندارند . 💛کسانی که نسبت به زبان دلسرد شدن یا ⁉️فکر ...

ساییدی😑

"خدا "‍حواسش به ‌‍قلبت ‍هست...                                        کاربر97                 
🕐کسانی که میخوان زبان رو یادبگیرن اما وقت کافی ندارند . 💛کسانی که نسبت به زبان دلسرد شدن یا ⁉️فکر ...

بسه دیگه خانم تبلیغات سایت کم دیوونمون نکردن واسه چی تاپیک بقیه رو خراب میکنی خودت تاپیک بزن

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

الان دامن پوشیدم ازاده ازادم.چیه شلوار و لباس زیر.تتو خونه ادم باید راحت باشه.خیلی کیف میده دامن که.من هروقت میخوام راحت باشم فقط دامن و یه تاپ گشاااااد میپوشم   

با یه صلوات آمین بگو خواهرگلم.خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن.اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.اگه منتظره دامنشو سبز کن.اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن.اگه مستاجره صاحب خونش کن.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.خدایا خیلی از دوستام ناراحتی هایی دارن که نمیتونن بیان کنن اونا فقط تورو دارن جوری به خودت نزدیکشون کن که ناراحتیشونو فراموش کنن.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792