2777
2789

اسی یدونه منم لایک کن توروخدا لایک نکنین فقط اسی بلایکه 

یا مسبب الاسباب🙏🌹 میشه برای باردارشدنم با جنسیت دلخواه همین ماه و بهتر شدن زندگیم یه صلوات مهمونم کنی؟!هرکی فرستاد بگه منم برای عاقبت بخیریش صلوات بفرستم❤️خدایا نمیدونم چرا عجیب دلم بهت قرصه این بار اصلا استرس ندارم شکم ندارم ممنونم ک ارام دلم شدی🙏❤️خیلی دوستت دارم من بنده خوبی نیستم خدایا اما تو بهترین و مهربون ترین خدای منی تو خیلی جاها ک من لیاقتشو نداشتم اما تو تنهام نزاشتی پشتم بودی و کمکم کردی خیالم تخته ک بهترینارو برام میخوای شکرت شکرت شکرت🙏❤️یا مسبب الاسباب خیلی ارومم میکنه این ذکر😘😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برو دکتر😐😐


البته دوره اش بگزره خودش خوب میشه حدود یک هفته ۱۰ روز

❤️دوست مهربونم میتونی با قلب پاکت برای منم دعا کنی🙏تویی ک صلوات برام فرستادی و لایکم کردی انشاالله به همه ارزوهات برسی 🥰
منم هر سال میزنم نمی‌دونم مامان یه چیزایی می‌ره پیدا می‌کنه میاد دود میده چشممو چند بار خوب میشه

از چیه علتش؟؟

❤️دوست مهربونم میتونی با قلب پاکت برای منم دعا کنی🙏تویی ک صلوات برام فرستادی و لایکم کردی انشاالله به همه ارزوهات برسی 🥰
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792