2777
2789
عنوان

تنبلی تخمدان

73 بازدید | 10 پست

سلام من امروز رفتم دکتر بهم لتروزول و گلوکوفاژ متفورمین و ال کارنیتین و امگا ۳ داده ...

کسی با این داروا تجربه داشته 

که باردار شده باشه


در انتظار نی نی ام تروخدا هرکسی امضامو دید صلوات بفرسته دامنم سبز بشه خیلی چشم انتظاریم اللهم صل علی محمد وآل محمد..... منم با توکل به خدا و ائمه اطهار باردار شدم ان شاءالله همتون بهدخواسته دلی برسید فقط دعا و قران و توکل و امیدواری 
۱۳م ماه پیش لتروزول خوردم ولی جواب نگرفتم     این ماه کلومفین داده ولی قرصا دیگ نخوردم

یعنی کلومفین قوی تره

در انتظار نی نی ام تروخدا هرکسی امضامو دید صلوات بفرسته دامنم سبز بشه خیلی چشم انتظاریم اللهم صل علی محمد وآل محمد..... منم با توکل به خدا و ائمه اطهار باردار شدم ان شاءالله همتون بهدخواسته دلی برسید فقط دعا و قران و توکل و امیدواری 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی کلومفین قوی تره

نمیدونم ب دکتر گفتم  کیست نیاره گف نه

گفتم شنیدم لتروزول بهتره  گف  لتروزول احتمال پسر زایی بیشتره  وگرنه کلومفین بهتره

 فک کنم هیچی متوجه نیس 

 مننم فقط دارم الکی پول ویزیت میدم 

الان دوماهه تحت نظرشم

رَبِّ لا تَذَرْني فَرْداً وَ اَنْتَ خَيْرُالْوارثين
نمیدونم ب دکتر گفتم  کیست نیاره گف نه گفتم شنیدم لتروزول بهتره  گف  لتروزول احتمال پ ...

منم چن ماه لتروزول خوردم ولی هیچچچچچ

در انتظار نی نی ام تروخدا هرکسی امضامو دید صلوات بفرسته دامنم سبز بشه خیلی چشم انتظاریم اللهم صل علی محمد وآل محمد..... منم با توکل به خدا و ائمه اطهار باردار شدم ان شاءالله همتون بهدخواسته دلی برسید فقط دعا و قران و توکل و امیدواری 
شما پریوداتون نامنظمه؟؟؟؟ برا منم دکتر گلوکوفاژ دادع

واسه من با ده روز تاخیر پری میشدم   الان ۶ ماه منظمه 

ک ۳ماه دیدروژسترون خوردم ی ماه  ۶تا امپول پروژسترون و ی ورق مدروکس پروژسترون مصرف کردم ماه پیش لتروزول   این ماه هم کلومفسن داده

رَبِّ لا تَذَرْني فَرْداً وَ اَنْتَ خَيْرُالْوارثين
شما پریوداتون نامنظمه؟؟؟؟ برا منم دکتر گلوکوفاژ دادع

اره نامنظمه

در انتظار نی نی ام تروخدا هرکسی امضامو دید صلوات بفرسته دامنم سبز بشه خیلی چشم انتظاریم اللهم صل علی محمد وآل محمد..... منم با توکل به خدا و ائمه اطهار باردار شدم ان شاءالله همتون بهدخواسته دلی برسید فقط دعا و قران و توکل و امیدواری 
انشالله ب مراد دلت برسی

ان شاءالله عزیزم

شماهم مامان بشی

در انتظار نی نی ام تروخدا هرکسی امضامو دید صلوات بفرسته دامنم سبز بشه خیلی چشم انتظاریم اللهم صل علی محمد وآل محمد..... منم با توکل به خدا و ائمه اطهار باردار شدم ان شاءالله همتون بهدخواسته دلی برسید فقط دعا و قران و توکل و امیدواری 

دیگه کسی تجربه ای نداشته بهم بگه که حداقل استرسم کم بشه

در انتظار نی نی ام تروخدا هرکسی امضامو دید صلوات بفرسته دامنم سبز بشه خیلی چشم انتظاریم اللهم صل علی محمد وآل محمد..... منم با توکل به خدا و ائمه اطهار باردار شدم ان شاءالله همتون بهدخواسته دلی برسید فقط دعا و قران و توکل و امیدواری 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز