کاری نمیشه کرد....مگر اینکه کاری بلد باشی....زبان تخصصی....تواناییی خاصی...ندرک معتبر.....سابقه کار معتبر
باورم نمیشه اسم کاربریمو ساسا جون میخونید!!!!!!!!!!!!!!!چرا اخه! عزیزان سَه سَه جون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ترجیععععع میدهم به ذوق خویش دیوانه باشم تا به میل دیگران عاقل!!!!!!! ترجیع میدم ترجیح و ترجیع بنویسم دوست عزیز مگر نه اندازه یه ترجیح سواد دارم😂😂😂😂
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
برای روزنامه ها و مجله های مختلف مطلب بفرست، متناسب با موضوع اون روزنامه، مخصوصا مجله ها وروزنامه های محلی شهرتون، میتونی مقاله های کوتاه ترجمه کنی و بفرستی براشون.
اینکه مثلا ۵۰ تا مقاله چاپ شده در روزنامه ها داشته باشی هم جزو نکات مثبت رزومه میشه
دوست عزیزی که میگی منو ریپلای نکن، خوب کامنت نذار تا کسی ریپلایت نکنه اینجا بخش"تبادل نظر"یه سایت عمومیه، اون چیزی که شما مینویسی و واکنشی در پی نداره چیزیه که توی دفترچه خاطرات داخل میز دراورت نوشتی
مقاله های کوتاه که برای کادر روزنامه هم ویرایشش راحت باشه
وقتی تعداد قابل توجهی بشن توی رزومه خیلی به چشم میان ولی کسی نمیپرسه تو چه مجله ای چاپ شده آیا مجله پر تیراژی بوده یا نه، محلی بوده یا نه و اون مقاله ده خط بوده یا یک صفحه
دوست عزیزی که میگی منو ریپلای نکن، خوب کامنت نذار تا کسی ریپلایت نکنه اینجا بخش"تبادل نظر"یه سایت عمومیه، اون چیزی که شما مینویسی و واکنشی در پی نداره چیزیه که توی دفترچه خاطرات داخل میز دراورت نوشتی
دوست عزیزی که میگی منو ریپلای نکن، خوب کامنت نذار تا کسی ریپلایت نکنه اینجا بخش"تبادل نظر"یه سایت عمومیه، اون چیزی که شما مینویسی و واکنشی در پی نداره چیزیه که توی دفترچه خاطرات داخل میز دراورت نوشتی