2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من فعلا ۵ ماهه راضیم 

عزیزم درد عملش زیاد بود؟چند روز خوابیدی پیشه کارای خودمونو بکنیم

خدایا مراقب ویهان وماکانم و همسر عزیزم باش  قربون دوتا پسر تپلم برم من..اگه جواب بی ادبیتو نمیدم یعنی در حد من نیستی پس انقدر خودتو خاروخفیف نکن و زور نزن 
عزیزم بینیتون گوشتی بوده یا استخونی؟با کدوم دکتر عمل کردین؟

استخونی بودم کج بود

پیش گهتاب اروان ۷ ت دادم

 کامنتامو لایک نکنین لطفا🚫🚫🚫 خدایا به خاطر هرچی که دادی،ندادی،میخوای بدی شکرت.🤗 ۲۳ سالمه^.^
عزیزم درد عملش زیاد بود؟چند روز خوابیدی پیشه کارای خودمونو بکنیم

اصلادرد نداشتم  هیچیه هیجی

ارا بابا میشع فقط باید مراقب باشی


 کامنتامو لایک نکنین لطفا🚫🚫🚫 خدایا به خاطر هرچی که دادی،ندادی،میخوای بدی شکرت.🤗 ۲۳ سالمه^.^
ممنون من فاصله بین لب و بینیم زیاده،بینیمم نوکش پهنه،بنظرتون اگه عمل کنم زشت تر نمیشم؟میترسم فرم بی ...

نمیدونم عزیزم من ک عکستونو ندیدم ولی دکتر میتونه تشخیص بده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اسنپ پی

mohana1200 | 13 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز