sarvsabz مدیر استارتر عضویت: 1398/09/27 تعداد پست: 2655 عنوان مادرای شاغل 58 بازدید | 1 پست مادرای شاغل بچه هاتونو ازنوزادی کجا نگه میداشتین می رفتین سرکار؟راضی هستین ازکارتون؟مهدکودک بچه های زیریک سالو قبول میکنه،تایم اداری فقط میشه نگه داشت؟ 1400/03/16 | 20:31 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nazaniiiin عضویت: 1396/11/15 تعداد پست: 123831 هنوز باردارم و بعد زايمان بايد برم سركارممامانم و خواهرم گفتن نگه ميدارن😁فعلا برنامه ريزيم همينه خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: ❤خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤