2777
2789
عنوان

بعد از كما

622 بازدید | 15 پست

خانما كسي توي اطرافيانش ديده كسي رو كه از كما برگشته؟؟!! 

برادر شوهرم بعد از شش روز كه توي كما بود حالا كه هشت روزه به هوش اومده خيلي مشكل داره اب دهانش ميريزه صداش در نمياد اصلا دستاش ميلرزه و اصلا انگار هنگه  ميخوام ببينم همه از كما بيرون اومده ها اينطوري ان؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به مرور بهتر میشه ان شاءالله. فکر کنم چون مدت کمی تو کما بوده بشه مثل اول بشه با کاردرمانی و گفتاردرمانی و اینا

ولی من یکیو میشناسم بعد از هشت ماه از کما برگشت الان ۱۵ ساله ولی نمیتونه راه بره و درست صحبت کنه پرستار میخواد 

تا غزل هست دل غمزده ات مال من است........من به دنبال تو، چشم تو به دنبال من است........

منم داییم بخاطر ایست قلبی توی کماست خیلی دردناکه 

انقدری که ترقوه ؛ رگ ؛ ته ریش ؛ سینه ؛ باسن ؛             چال لپ ؛ گودی کمر ؛                                               و بقیه پستی بلندی های بدنمون طرفدار داره،            عقاید و اخلاق و خط فکریمون طرفدار نداره!                  توعصر حاضر حتما باید یه چیزیت زده باشه بیرون       یارفته باشه تو                                                        تاشایسته بشی 
اره طبیعیه اگه هوشیاری داره کم کم  بهتر میشه ولی خیلی طول میکشه شایدم تا یه حدی خوب شه هوشیاری ...

الان هوشياريشو بدست اورده كاملا مرخصش كردن توي خونه ست ولي اوضاعش خوب نيست 

منم داییم بخاطر ایست قلبی توی کماست خیلی دردناکه 

اين بنده خدا مشروب خورده انگار قاطيش اتانول داشته چشماشم از دست داده تقريبا نميدونيم اصلا برميگرده يا نه

اين بنده خدا مشروب خورده انگار قاطيش اتانول داشته چشماشم از دست داده تقريبا نميدونيم اصلا برميگرده ي ...

من داییم ریشه عمل کرده بود حالش خوب بود قرار بود مرخص شه اما یهو اییت قلبی کرد 

انقدری که ترقوه ؛ رگ ؛ ته ریش ؛ سینه ؛ باسن ؛             چال لپ ؛ گودی کمر ؛                                               و بقیه پستی بلندی های بدنمون طرفدار داره،            عقاید و اخلاق و خط فکریمون طرفدار نداره!                  توعصر حاضر حتما باید یه چیزیت زده باشه بیرون       یارفته باشه تو                                                        تاشایسته بشی 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز