2777
2789

من همسرم کارمند بیمه ملته بیمه تکمیلی هستیم خیلی خوبه مثلا تا 7میلیون هزینه دندونپزشکی داره تا6میلیون هزینه زایمان و... ولی این مزایا برای کارمنداشونه نمیدونم برای کسای دیگه چجوریاس

"همیشه عشق باشد...همیشه برکت"پرواز650🧡

ما از طرف شرکت همسرم بیمه sos سامانیم خیلی خوبه زایمانم ۵ونیم شد که ۵تومنشو بیمه داد. سونو و ویزیتام رایگان بود دندونپزشکی مثلا ۶۰۰تومن شد جرمگیری و شکستگی رایگان بود

1400/1/18 دومین فندوق مامان خوش اومدی تو دلم ... 1400/4/9 هلنا قشنگ من دخمل نازم .... یه مامان شاد و پر انرژی که جز شادی و خوشحالی و آرامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ... خونه بهم ریخته مرتب میشه چای سرد شده رو میشه عوض کرد غذای یخ کرده رو میشه داغش کرد ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما هیچوقت بچه هامون دیگه ۱ساله یا ۲ساله یا ۳ساله یا ........‌ نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم ... پسر کوچولوی من مامان عاشقته  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792