2789
اینم مال من

عزیزم مبارکه  

من دلم میخواهد خانه ای داشته باشم پر دوست  ،کنج هر دیوارش دوستانم بنشینند ارام،گل بگو گل بشنو،هر کسی میخواهد وارد خانه پر مهر و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ به من هدیه دهد  ،شرط وارد گشتن شست و شوی دلهاست.شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست.بر درش برگ گلی میکوبم..روی ان با قلم سبز بهار مینویسم ای یااار؛خانه ما اینجاست،تا که سهراب نپرسد دیگر خانه دوست کجاست؟؟؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هزاران تبریک برای مادر شدن و هزار تبریک دیگه برای دعای قشنگت من چهار ساله منتظرم 

خیلی سخته عزیزم اماناامیدنشو توکل به خدا انشالله به حق فاطمه زهرا زوده زودباردارشی

خیلی سخته عزیزم اماناامیدنشو توکل به خدا انشالله به حق فاطمه زهرا زوده زودباردارشی

قربونت عزیزم ایشالله که به سلامتی بغلش کنی

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو کردی با ما      تو بمان و دگران وای به حال دگران

مبارکه 

میشه بگی چه علایمی داشتی ؟

منم امروز باید میشدم هنوز نشدم 

پشتیبان گروه ۴ستاره⭐⭐⭐⭐                                 خدایا شکرت       الهی یک نظر تو کافیست تا دل بندگانت آرام و مطمعن باشد      تو که آخر گره رو باز می‌کنی پس چرا امروز و فردا می‌کنی    

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز