2777
2789

دم اذان...انشالله خدا شفا بده

مهرسای مامان ،دختر قشنگم روز تولد دوسالگیت میخام به خودم قول بدم بهترین مامان دنیا باشم برات.ی مامان خوش اخلاق و مهربون که تو این دنیا فقط تو و بابایی برام باارزش هستین.دوستتون دارم❤🧿🎀

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بسم الله الرحمن الرحیم


اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ

لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ

مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَ مَا خَلْفَهُمْ

وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء

وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا

وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ

لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ

فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤمِن بِاللّهِ

فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا

وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ

اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ

وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ

یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ

أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ

صدق الله العلی العظیم


امام رضا رو خیلی دوست دارم قسمش میدم خدا مادرتو شفا بده و همین ماه دلت شاد شه یعنی من تاپیک در مورد شفا پدر و مادر میبینم اینقد غصه میخوردم همیشه دعا میکنم خدا هیچوقت ما رو با مریضی و از دست دادنشون امتحان نکنه  ایشاا... به حق علی دلت با شفای مادرت شاد شه عزیزم

انشاالله حالش خوب میشه

اللهم‌صل علی محمد و آل محمد 

عزیزان هر روزتون به رنگ عشق ❤       ‌‌ آرزو میکنم امروز مرغ آمین بیاید و بر آرزوهایتان آمین بگوید🙏                      امضای خدای مهربون پای همه ی آرزوهاتون❤                                  برای سلامتی همه ی بیمارا سه بار بگو " بسم الله الرحمن الرحیم بحق بسم الله الرحمن الرحیم "                               شاد و سلامت باشید 🌹
بسم الله الرحمن الرحیم اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ ...

خدا از دهنت بشنوه عزیزم

من و خواهرم هنوز خیلی بهش احتیاج داریم

خودشم سنی نداره

بخدا جیگرمون خونه

نمیدونم تایپکای قبلیمو خوندی یا نه

۵مهه تو بستره عین تخم چشامون مواظبش بودیم

یهو حالش بد شد بردیمش بیمارستان

فقط با دستگاه نفس میکش

مظلومیت چهرش داره دیوونم میکنه

جای خالیش تو‌خونه خیلی زجر اوره

دعا کن خدا به ما ببخشدش

به همون حالش تو خونه ام راضی ایم

فقط باشه

نره😭

خدا از دهنت بشنوه عزیزم من و خواهرم هنوز خیلی بهش احتیاج داریم خودشم سنی نداره بخدا جیگرمون خونه ...

ایشاا... به حق خون حسین خدا بهت ببخشش غصه نخور عزیزم از خدا خودش کمک بخواه ،دستت بنده هاشو رها نمیکنه به امید روزی که تاپیک شفا مادرت رو بزنی قوی باش عزیزم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز