millo مدیر استارتر عضویت: 1399/12/30 تعداد پست: 112 عنوان امتحان 1206 بازدید | 10 پست امروز امتحان انشا دارم خیلی استرس دارم بنظرتون چه نکات مهمی هستش که باید رعایت کنم ؟ یا چجوری سریع راجب یک موضوعی انشا بنویسم 1400/03/12 | 06:37 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zendgimzibast عضویت: 1400/01/16 تعداد پست: 4082 نمیدونم اخرین انشامو سال ۸۸ نوشتم تو خواب دیدم مثل قدیم 😔 داره بهم میخنده زهرا (س) ... زخم منو رها کنید ... خودش میاد میبنده زهرا(س)😭
دخترایرونی57 عضویت: 1397/09/20 تعداد پست: 64923 در مورد موضوع هر سوالی به ذهنت میرسه بنویس بعد یکی یکی جواب شون رو بده و اگه جوابی رو بلد نیستی درمورد جوابهایی که میشه داد بحث کن و بگو نظر خودته ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ
millo مدیر استارتر عضویت: 1399/12/30 تعداد پست: 112 در مورد موضوع هر سوالی به ذهنت میرسه بنویس بعد یکی یکی جواب شون رو بده و اگه جوابی رو بلد نیستی درمو ... ممنونم ❤
bhbp0068 عضویت: 1398/03/21 تعداد پست: 9745 واااااای انشاء.....عاشق انشا بودم.آخرین انشای زندگیم سال ۸۳ بود.آرزومو نوشته بودم.اینکه لباس سفید پزشکی تنمه.....قسمتم پزشکی نبود.اما پرستار شدم😃
millo مدیر استارتر عضویت: 1399/12/30 تعداد پست: 112 علاوه بر علائم نگارشی و درستی کلمات نکته دیگه ای نداره؟
millo مدیر استارتر عضویت: 1399/12/30 تعداد پست: 112 واااااای انشاء.....عاشق انشا بودم.آخرین انشای زندگیم سال ۸۳ بود.آرزومو نوشته بودم.اینکه لباس سفید پز ... موفق باشی گلم
avina2125 عضویت: 1400/01/06 تعداد پست: 4803 احتمالا انشا کرونا براتون بیاد ی سرچ کن تو نت یکم آشنا شو من ک اونموقع ها ک انشا داشتم یا طبیعت میومد یا محبت مادر🙃 این خانم خوشگل کیه که داره این امضارو میخونه؟ (در آستانه ی یک فروپاشی. خب خب خب اولا پروفایلم هیو جکمن بازیگر مورد علاقمه،دوما سلام،سوما کاربری دوممه
شبگردبیدار عضویت: 1399/11/13 تعداد پست: 581 هرچی به ذهنت اومد بنویس دیگه خیلی سختش نگیر به خدا توکل کن گلم با خدا باش پادشاهی کن :بی خدا باش هرچه خواهی کن
mahtaaeee عضویت: 1399/06/06 تعداد پست: 3894 کرونا احتمالش زیاده برا ما اومده بود کرونا از زبان پرستاران و سالمندان
دخترآلبالو عضویت: 1400/01/10 تعداد پست: 6524 بند ها رو رعایت کن اول بند یکم باید جا بزاری بعد بنویسی.موضوع و بند مقدمه باید حتما داشته باشی. بند بدنه و بند نتیجه هم همینطور برای تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر (عج) صلوات ❤اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم❤ ..