2777
2789
عنوان

لکه بینی سیاه

108 بازدید | 5 پست

بچه ها این ۸ روز لکه بیبنی سیاه دارم تنبلی تخمدان دارم این ۴ ماه دارو میخورم ولی این ماه موعد پریودیم تا الان هشت روز شد لکه بیبنی سیاه دارم این سه شب هست قرص جلوگیری سه رنگه میخورم لکه بینی قطع نشد بنظرتون حامله باشم یا مشکل دارم درد زیر شکم خصوصن سمت چپم خیلی درد میکرد الان کمتر شده

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

 این بیماری راحت با دارو طب اسلامی حل میشه

اخه چجوری با طب سنتی؟؟من تنبلی تخمدان نمیدونم‌دارم یا نه.ولی هورمون مردانه ام‌خیلییی بالاست.

هر جا تاپیک لاغری بود منم تگ کنین لطفا.ممنون میشم .
اخه چجوری با طب سنتی؟؟من تنبلی تخمدان نمیدونم‌دارم یا نه.ولی هورمون مردانه ام‌خیلییی بالاست.

کاملا رفع میشه عزیزم خیالت راحت 

 تاپیک توانبخشی یا ناتوان سازی رو بخونید سوالی بود در خدمتم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792