سلام من ۲۵سالمه و با یه اقای ۳۵ساله ارتباط داشتم ایشون اوایل خوب بود بعد دچار اعتیاد شد و شغلش رو ول کرد و ظاهرش هم کلی تغییر کرد الان مشکل اینجاس که نه راضی میشه درمانش کنیم نه راضی میشه بره سر کار همشم می خواد باهم بریم بیرون بعد همه ی خرجاام گردن منه منم کارگر تولیدی هستم و درآمدم زیاد نیس از طرفی هر وقتم می خوام باهاش کات کنم تهدید می کنه که آبرومو می بره چون ازم عکس لختی داره یا تهدید می کنه ماشین باباتو آتیش می زنم یا می گه خانوادتون با ماشین زیر می کنم واقعا موندم چه کار کنم حواسشم هست که اتو دستم نده
رابطه در حد ازدواج داشتین؟؟؟؟؟؟؟خب دختر عاقل چرا گذاشتی فیلم بگیره،خب معلومه برای سواستفاده ازت میگرفتهالانم براش عابربانک شدی،من جاتو مضطرب شدم.مثلا چرا یه شوهر هیچوقت از زنش فیلم نمیگیره؟اونم لخت چون دوسش داره و نمیخاد از زنش مدرک جمع کنه.چرا عاقل نبودی،الانم حتماااا برو ازش شکایت کن.هرجه زودتر.الان شاید یه مدت جنگ اعصاب بگیری ولی اینده ات بااین شخص میسوزه
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
چرا پلیس میگه کجا بودی که ازت فیلم گرفته بلاخره تو یه جا تنها شدید و او این کارو کردی. اول از همه آبرو خودت میره جلو خانوادت بعدم اگ پلیس پیگیری کنه و دوروزه ازادش نکنن که الان 99 درصد اینجوریه. آدام عاقل هنچین کاری میکنه اخه عزیزم
شما ۱۰۰ شلاق بخوری بهتره یا ابروت بره و بخوای با استرس و ترس از خانوادت و مرگ و... بهشی؟
تو ۱۰۰ شلاق میخوری
ولی پدراونو درمیارن
سلام دوستان گلم من حامی ترنس ها هستم اونها نجس نیستن .خنده دار نیستن.نشانه آخرالزمان نیستن.اونهاام انسان هستند و مثل ما حق زندگی دارن و ما نباید باخنده های الکی این حق و ازشون بگیریم خنده های ما باعث گریه های شبانه اونها هستش پس بیاین مهربون و حمایت کننده باشیم❤🤝
از هیچی نترس برو ازش شکایت کن و اگه کسی رو داری دوستی یا فامیلی که بهش خیلی نزدیکی به اونم بگو
مهربون باش...شاید فردایی نباشه... nothing is impossible the word itself says that i'm possible آرزو هایت را برآورده میکند آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی می گریاند
پلیس اول خودمو محکوم می کنه که چرا عکس لختی دادم دست یه غربیه
ممهم نیست این یه مساله شخصیه .
تهدید اونم از این نوع جرمه و قابل پیگیری .
راحت برو کلانتری همه چیز توضیح بده .
حتی بگو ضرر مالی کردی و ....
بگو خانواده ام نباید چیزی بفهمن
گروهی توی ایتا هست در خصوص مشکلات چشمی مثل کلوبوم لرزش میکروفتا ......در صورت تمایل درخواست دوستی بدبد. اگر درخواست دوستی همه رو میپذیرم بدلیل همین امضامه. امیدوارم قابل درک باشه . آقایون محترم لطفا بیجهت درخواست دوستی ندید . از این به بعد اسکرین میگیرم و برای نی نی یار میفرستم