2777
2789

اگه وقت پریود اینا نیست،احتمالا یا کیست داری یا درد در رود است

ممنون خدا که تنهام نذاشتی،ممنون که صدامو شنیدی،نی نی هامو  مدیون توام      رب لاتذرنی فردا وانت خیرالوارثین                               خدایا شکرت 🤗😘🙄😇😇😎

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

وای روده بزرگ چرا خدایا

احتمالا گفتم، دکتر نیستم اما دفع مزاجت چطوره؟ شربت خاکشیر و نعناع بخور رفع شه

ممنون خدا که تنهام نذاشتی،ممنون که صدامو شنیدی،نی نی هامو  مدیون توام      رب لاتذرنی فردا وانت خیرالوارثین                               خدایا شکرت 🤗😘🙄😇😇😎
من از ساعت ۱۲ شب تا الان دل درد گرفتم و معده درد اثن نمیتونم بخوابم😫

من معده رو که اصن نگم.البته من اسیدمعده داشتم دکترم قرص بهم داد حس میکنم ازوقتی قرصا مصرف میکنم اینجوری شدم

من معده رو که اصن نگم.البته من اسیدمعده داشتم دکترم قرص بهم داد حس میکنم ازوقتی قرصا مصرف میکنم اینج ...

وای دردم خیلی زیاده یه لحطه چشم رو هم نذاشتم عدر میخوام ن بالا میارم ن دستشویی میکنم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   aradyouarezoo  |  38 دقیقه پیش
توسط   شیرین_1313  |  55 دقیقه پیش