2777
2789
عنوان

کیسه آب

79 بازدید | 11 پست

خونوما بعد پاره شدن کیسه آب بازم نشتی داریم !؟ من زیر دوش بودم نمیدونم پاره شده یا نه ! الان که ۲ ساعته اومدم بیرون خشکم ! ممکنه اومده آبش تموم شده من نفهمیدم ؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه مطمئن نیستم چون الان خشکم ! ۳۷ هفتمه 

خب ببین اگه کیسه آبت باشه یه حجم زیاد آب ازت خارج میشه و تا دوساعت قطره قطره میاد..و اینکه یه کوچولو درد داری..من بعد دوساعت ک کیسه آبم پاره شد سز شدم.

خدا بخودت قسم دنیات ته نامردیه
خب ببین اگه کیسه آبت باشه یه حجم زیاد آب ازت خارج میشه و تا دوساعت قطره قطره میاد..و اینکه یه کوچولو ...

نه من اینجوری نیستم بعد ۲ ساعت شورتم خشکه و دستمال زدم یکم ترشح داشتم همین ! چند هفته بودید !؟

آره سرپا وایسی لباست کامل خیس میشه اگه دو ساغت گذشته باشه دل دردای شدید میاد سراغت. دل درد قبل از زا ...

نه من اینجوری نیستم شورتمم خشکه دستمالم زدم یکم ترشح داشتم همین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

درمان شپش

نحلادد | -6 ثانیه پیش

یه حس ششم

hadiseeeee | 45 ثانیه پیش
2791
2779
2792