2777
2789
عنوان

مگه ۳۰سال زیاده 😐😐😐

608 بازدید | 41 پست

اقا همسایمون واسه پسرش دنبال دختره بعد به ماسفارش داده دختر براش پیدا کنیم  زیر۳۰سال منم یکم ناراحت شدم چون خودم ۳۰سالمع ولی بیبی فیسم زن همسایه نمیدونس مگه سن یائسگی اینا ۳۰ساله ؟!!!که چند بارم تاکید کرد زیر،۳۰سال و۳۰سال زیاده حتی گفت تهش ۲۸باشه دختره حالا پسرشم ۳۳سالشه !!!منم الکی گفتم باشه پیدا میکنیم !!

خدایا داده ونداده ات راشکر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هرکسی ی معیاری داره. نمیشه بخاطر معیار دیگران ناراحت شد

      کودک همسری فقط به یه کودک آسیب نمیزنه دومینو وار نسل اون کودک رو از عشق و علاقه و شناخت حقوقش محروم میکنه. درواقع تمام نسل بعد از اون کودک رو از داشتن والدین آگاه و عاشق و مسئولیت پذیر بی بهره میشن.#نه_به_کودک_همسری❤️وقتی جواب بی ادبیتو نمیدم ینی در شأن من نبوده همکلام بشم باهات، وگرنه جواب برای  امثال تو  فراوونه... 😊

الان همه دنبال دهه اخر ۷۰ و دهه ۸۰ میگردن بس ک خوش اشتهان

کلا پسرای دهه شصتی خیلی پرروان

 جوانه میزنم  🌱به روی زخم بر تنم فقط به حکم بودنم ک من زنم،زنم،زنم،...چو هم صدا شویم و پا به پای هم رویم و دست به دست هم دهیم و از ستم رها شویم،🤍جهان دیگری بسازیم از برابری به هم دلی و خواهری جهان شاد و بهتری، نه  سنگ و سارها،نه پای چوبه دارها نه گریه های بارها،نه ننگ و عارهاا..جهان دیگری بسازیم از برابری به هم دلی و خواهری جهان شاد و بهتری😍😍😍❤❤❤

اه اینقدر بدم میاد از لفظ یائستگی

اتفاقا مردا اصلا پیچیده نیستن بهت زنگ نمیزنه؟ دوست نداره🤌 سر قولش نمیمونه؟ دوست نداره👎رفتاراش تناقض داره ؟ یکی دیگه رو داره👎 فقط وقتی کارت داره زنگ میزنه ؟ داره ازت استفاده میکنه👌 الکی دعوا درست میکنه ؟ داره بهت خیانت میکنه💯 روت سرمایه گذاری نمیکنه ؟ چون فکر میکنه ارزششو نداری👌‏ با خانوادش آشنات نمیکنه ؟ فرد مورد نظرش نیستی بیش‌تر از پنج ساله باهاش بدون حلقه و ازدواج؟ هنوز داره دنبال فرد مورد نظرش میگرده🤙 مردا با رفتارشون حرف میزنن نه با کلمات🤌

اونا عقب افتادن ولشون کن...چندتا خانم من میشناسم ۳۳ سالگی تا ۳۵ ازدواج کردن خیلی خیلی خوشبخت و خوشحال تر از اونایین که ۱۶،۱۷ عروس شدن

یکم زندگی کن! از مسیر لذت ببر....این لحظات دیگه تکرار نمیشن!🌱💜☘️💛
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز