2777
2789
عنوان

حالم خیلی بده

231 بازدید | 19 پست

دارم طلاق میگیرم خیلی حالم بد دوست دارم تا جایی میشه ازیت اش کنم که دیگه نتونه کسی رو مثل من بدبخت کنه هم خودش و خانوادش

علت طلاق ام شوهرم معتادبه شیشه ، بیکار ،دهن بین شدیدددددد ، کتک بزنه ، رفیق باز ، خرجی نده ، شکاک 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همونطوري كه بقيه گرفتن ، فقط بايد مهريتو بگيري تا ياد بگيرن هر كاري تاواني داره نه راحت ببخشي پس فرد ...

فقط اگه بتونم واسه نفقه بندازم زندان چون تو خونه خودمون شش ماه سرباز بود بهم هیچ پولی نداد ، الانم چهار ماه که امدم تمیکن اش ام رد شده نفقه نداده حتی هزارتومان

بیشتر ازینکه به فکر انتقام باشید،به فکر این باشید که چکار کنید که زودتر ازش جدا بشید.

اونا خودشون به اندازه ی کافی شکست خورده هستن

مادرم فرشته است.. ولی هیچوقت ندیدم پرواز کند... زیرا به پایش... من را بسته بود.. برادرم را ... پدرم را... و همه ی زندگیش را... همه راه ها به عشق "مادر" من ختم میشود! مادر من ، عشق من است... میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید مادرست دیگر ...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز