2777
2789
عنوان

شکایت

98 بازدید | 22 پست

سلام خانوما دیشب درگیریه جاریم با خانواده شوهرش بوده 

وشوهر منم اونجا بوده و اصلا دست بهش نزده الان جاریم میخا بره شکایت شوهر من و خانوادشو بکنه ما چطور باید ثابث کنیم ک شوهرم اینوهرو نکرده😕😐

از دیشب دارم شاخ درمبارم

😊دخترم توامید🤩وزیبایی 🤩رو ب زندگیم بخشیدی😌😌

باثابت بشه حرف دلیل نیس باید ادله بیارن برای اثبات حرفشون

من ی مجردباتجربم                                                       زحمت کشیدم تاآرامش الانم داشته باشم                              من ی چکاوک آزادم                                                        سخت ترین پروسه جهان بعد از مرگ پشت سرگذاشتم(طلاق)    گاهی طلاق شروع دوبارس💪👍                                        من میجنگم برای خوشبخت شدنم                                      ...«لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» (آيه ۸۷، سوره انبيا) 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اون باید ثابت کنه همسر شما گناهکاره یا عمل مجرمانه ای رو مرتکب شده

از قاضی مربوطه تقاضای مواجهه حضوری کنین که همسرتون با جاری رو در رو بشن و واقعیت امر مشخص بشه

.(به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل ، که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم .)  ( که مازندران شهر ما یاد باد ، همیشه بر و بومش آباد باد. )

اون باید ثابت کنه همسر شما گناهکاره یا عمل مجرمانه ای رو مرتکب شده از قاضی مربوطه تقاضای مواجهه حضو ...

خوب این میگه که من فقط برای اینکه جداشون کتم رفتم این میگه اومده بزنم حتی نزدشم😕🙄

😊دخترم توامید🤩وزیبایی 🤩رو ب زندگیم بخشیدی😌😌
باثابت بشه حرف دلیل نیس باید ادله بیارن برای اثبات حرفشون

من ک نمیتونم شهادت بدم اول ک نبودم دوم قسمم نمیتونم بخورم چون بچه کوچیک دارم

😊دخترم توامید🤩وزیبایی 🤩رو ب زندگیم بخشیدی😌😌
چه لزومی داره همه تو دعوای زن و شوهری  باشن🙄

عزیزم شوهرم گف چنان جیغ زده گفتیم سوخته یا بچش سوخته وگرنه دل ادم درد نمیکنه بره تو دعوا

😊دخترم توامید🤩وزیبایی 🤩رو ب زندگیم بخشیدی😌😌
من ک نمیتونم شهادت بدم اول ک نبودم دوم قسمم نمیتونم بخورم چون بچه کوچیک دارم

قاضی اوین شخصی ک اون هارودرحال مشاجره ودرگیری دیده میخاد وباهم رو ب رو میشن..

بقول ما 

قاضی از ی آب راه باریک ب دریامیرسونتت ودوباره برت میگردونه توی همون آب راه

پس اگ دروغی گفته بشه خودشون متوجه خاهند شد

من ی مجردباتجربم                                                       زحمت کشیدم تاآرامش الانم داشته باشم                              من ی چکاوک آزادم                                                        سخت ترین پروسه جهان بعد از مرگ پشت سرگذاشتم(طلاق)    گاهی طلاق شروع دوبارس💪👍                                        من میجنگم برای خوشبخت شدنم                                      ...«لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» (آيه ۸۷، سوره انبيا) 
خوب این میگه که من فقط برای اینکه جداشون کتم رفتم این میگه اومده بزنم حتی نزدشم😕🙄

شکایتش راه به جایی نداره نگران نباش

.(به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل ، که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم .)  ( که مازندران شهر ما یاد باد ، همیشه بر و بومش آباد باد. )

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز