2777
2789
عنوان

حرکت جنین

72 بازدید | 7 پست

همه میگن وقتی میخوای بچت تکون بخوره پهلو چپ دراز بکش .اما بچه من وقتی پهلو چپم تکون نمیخوره کافیه برگردم پهلو راست چنان تکونی میخوره که ..به نظرتون دکتر بگم یا نه طبیعیه..بچمم دختره که میگن دختر پهلو چپه

منم بیشتروقتا همینم...ن گلم چرابه دکتربگی اخه چیزبدی نیست که هرکی یجوریه

یه بارفرصت وشانس زندگی تواین دنیابهت داده میشه پس همیشه درلحظه حال باش ولذت ببر.هیچ آینده ای وجودنداره..اگه میخوای روحت تازه بشه ویه حالی به خودت وبدنت بدی حتما مدیتیشن کن..امتحان کن ضرر نداره...شکرگزاری تورو توبالاترین فرکانس قرارمیده پس یادت نره هرلحظه شکرگزارباشی...کمک خواسی درزمینه آرامش ونزدیکی به خدا ومدیتیشن و جهان هستی،درحدتوانم درخدمتم..دوستون دارم دوستای من❤️💙💚💜

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم سمت چپ و راست خیلی فرق نداره شما چند هفته ای؟ هر روز حس میکنی؟ من ۲۲ م ولی چند روزه کمتر شذه

من فردا میشم ۲۵ هفته .اره هرروز حسش میکنم قبلا سمت چپ که بودم تکون میخورد الان سمت راست ..بستنی بخوره به پهلو شو انگشت کوچیکه پاتم فشار بده شکمتم به سمت عقربه ساعت دست بکش یه مدت تکون میخوره اینو تو کلاس بهم گفتن

من فردا میشم ۲۵ هفته .اره هرروز حسش میکنم قبلا سمت چپ که بودم تکون میخورد الان سمت راست ..بستنی بخور ...

بستنی و بزنیم ب شکممون؟

جوجه میشه محکم بچسبی ب دل و روده مامان 😍❤️ آخه باید بیای حتماااااااا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792