2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عاطفه جان بینی تون فکر کنم خوب شده از زیر چسب دیدم😂😉خودتم نازی😍❤

مرسی عزیزم من دوباره عمل می کنم این دومین دفعه خونم رقیق شده بود تو اتاق عمل دیگه هیج عملی نمی کنم دفعه اول بینیم کوتاه بود قوص زیاد داشت الان بلندش کردم چون دماغ خودمم اول کوتاه بود دوس نداشتم

من اگر کافر بی دین وخرابم به توچه من اگر مست می شرب شرابم به توچه تواگر مستعد نوحه و آهی چه به من !من اگر عاشق سنتور ربابم به توچه تواگر غرق نمازی چه کسی گفت چرا،من اگر وقت نماز غرق خوابم به توچه تواگر لایق الطاف خدایی خوش باش من اگر مستحق خشم وعتابم به توچه دنیا گرچه سراب به گفتارشما من به جد طالب کهنه سرابم به توجه🖤

من عکسمو الان  یهویی گرفتم چطوری عکس از قبل بزارم

من اگر کافر بی دین وخرابم به توچه من اگر مست می شرب شرابم به توچه تواگر مستعد نوحه و آهی چه به من !من اگر عاشق سنتور ربابم به توچه تواگر غرق نمازی چه کسی گفت چرا،من اگر وقت نماز غرق خوابم به توچه تواگر لایق الطاف خدایی خوش باش من اگر مستحق خشم وعتابم به توچه دنیا گرچه سراب به گفتارشما من به جد طالب کهنه سرابم به توجه🖤
قربونت گلم .‌بنظر من خوب شده

خدانکنه عزیزم 😚

من اگر کافر بی دین وخرابم به توچه من اگر مست می شرب شرابم به توچه تواگر مستعد نوحه و آهی چه به من !من اگر عاشق سنتور ربابم به توچه تواگر غرق نمازی چه کسی گفت چرا،من اگر وقت نماز غرق خوابم به توچه تواگر لایق الطاف خدایی خوش باش من اگر مستحق خشم وعتابم به توچه دنیا گرچه سراب به گفتارشما من به جد طالب کهنه سرابم به توجه🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز