2777
2789
عنوان

میشه دعام کنید😔

83 بازدید | 14 پست

خیلی خسته شدم 9 ماه دارو میخورم ک باردار بشم امروز پنج روز عقب زدم روز سوم هم بی بی هم ازمایشم منفی شد خبریم از پری نیس سه دورس کلومیفن مصرف کردم خیلی میترسم کیست داشته باشم😭😭😭الان انقدر گریه کردم نفسم نمیاد بالا تحمل کیستو دیگ ندارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتی مصرف میکنم میرم سونو میدم ک سایز فولیمو بدونم

خب وقتی سونو انجام میده اگر کیست داشتی میدید دیگه 

این فکرای الکی چیه میکنی

ان‌شاءالله خیلی زود باردار شی عزیزم برات حمد خوندم

💙💙ممنون میشم برای سلامتی و عاقبت بخیری پسرام  یه صلوات بفرستید💙💙

من چهار ساله دارو میخورم این ماه ده تا آمپول زدم همش منتظرم کاش پری نشم این ماه خسته ام

پری نشی بشرطی ک باردار باشی اگ کیست باشه فک کنم تا یکی دوماه نمیشه اقدام کرد درسته

خب وقتی سونو انجام میده اگر کیست داشتی میدید دیگه  این فکرای الکی چیه میکنی ان‌شاءالله خیلی ز ...

قربونت برم مرسی قرص پروژسترونم خوردم اگ باردار نبودم ب موقه پریود بشم ولی خب آزم منفی بود یعنی دیگ بارداری منتفی فک نکنم مثبت شه الکی عقب زدم یا کیست دارم هیچ علائمی هم ندارم فقط روز موعدم کمر درد داشتم ک تموم

پری نشی بشرطی ک باردار باشی اگ کیست باشه فک کنم تا یکی دوماه نمیشه اقدام کرد درسته

آره ولی دکترم می‌گفت کیست ساده مانع بارداری نیست شما کلومیفن تنها خوردی ؟ آمپول آزاد سازی نزنی کیست میشه

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو کردی با ما      تو بمان و دگران وای به حال دگران
آره ولی دکترم می‌گفت کیست ساده مانع بارداری نیست شما کلومیفن تنها خوردی ؟ آمپول آزاد سازی نزنی کیست ...

این ماه سونو ک دادم گفت خودش ازاد شده دیگ امپول نزدم از همین میترسم سونو دقیق نفهمه و ازاد نشده باشه

این ماه سونو ک دادم گفت خودش ازاد شده دیگ امپول نزدم از همین میترسم سونو دقیق نفهمه و ازاد نشده باشه

 حتما آزاد شده زیاد حساس شدی تنبلی تخمدان داری؟

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو کردی با ما      تو بمان و دگران وای به حال دگران
اره متاسفانه پس اگ پری نشدم چیکار کنم دوره هام 32 روزس امروز میشه 36 روز

نگران نباش بهت آمپول میده که پریود شی ایشالله که به زودی باردار بشیم

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو کردی با ما      تو بمان و دگران وای به حال دگران
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز