2777
2789
عنوان

رفعش کردم😍

| مشاهده متن کامل بحث + 385 بازدید | 30 پست

ویک ورزش موثر دیگه.یک میله میگیری دستت شبیه این عکس که الان میزارم .دستات قشنگ صاف بعد همونجوری که دستات صافه ازبالاسر ردمیکنی میبری پشت سر ودوباره برمیگردونی حدود ۲۰ تا ۳۰ مرتبه تکرار میکنی.بایدسرپاایستاده باشی

هر طور باشی زندگی ما همونطور است/ابرو گره کردی گره افتاده درکارم؟؟!/امروز که پشت درم خوب دستگیری کن/فردا که اعلامیه ترحیم دیوارم....السلام علیک یا اباعبدالله

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم من دستام اصلا به هم نمیرسه تو این حرکت

خوب بخاطر قوزته باید سعی کنی به هم برسونی باتمرین

هر طور باشی زندگی ما همونطور است/ابرو گره کردی گره افتاده درکارم؟؟!/امروز که پشت درم خوب دستگیری کن/فردا که اعلامیه ترحیم دیوارم....السلام علیک یا اباعبدالله
عکس از قبل و بعد خودت نداری نشونم بدی ؟

قبل نه ولی بعدو بزار عکس بگیرم

هر طور باشی زندگی ما همونطور است/ابرو گره کردی گره افتاده درکارم؟؟!/امروز که پشت درم خوب دستگیری کن/فردا که اعلامیه ترحیم دیوارم....السلام علیک یا اباعبدالله
عکس از قبل و بعد خودت نداری نشونم بدی ؟

بیا تا بهت نشون بدم

هر طور باشی زندگی ما همونطور است/ابرو گره کردی گره افتاده درکارم؟؟!/امروز که پشت درم خوب دستگیری کن/فردا که اعلامیه ترحیم دیوارم....السلام علیک یا اباعبدالله
ااومدم نشون بده

الان میزارم

هر طور باشی زندگی ما همونطور است/ابرو گره کردی گره افتاده درکارم؟؟!/امروز که پشت درم خوب دستگیری کن/فردا که اعلامیه ترحیم دیوارم....السلام علیک یا اباعبدالله
زیاد مشخص نیست که

ایستاده گرفتم .ببین صافه شونم.وپشتم.اگر قوز داشتم خمیده بود.دیگه نمیدونستم چطور عکس بگیرم ببخشید کسی خونه نبود عکس بگیره ازکنار

هر طور باشی زندگی ما همونطور است/ابرو گره کردی گره افتاده درکارم؟؟!/امروز که پشت درم خوب دستگیری کن/فردا که اعلامیه ترحیم دیوارم....السلام علیک یا اباعبدالله
تبریک میگم عزیزم چه مدت ورزش کردی؟ روزی چقد؟

ممنون گلم.خیلی نبود مثلا روزی ده دقیقه.ولی رو خوب وایسادن خیلی تمرین کردم همون ده دقیقه باعث میشد عضلاتم قوی شه بفد که تمرین خوب وایسادن کردم دیگه سریع خسته نمیشدم الان دیگه عادت کردم صاف وایسم

هر طور باشی زندگی ما همونطور است/ابرو گره کردی گره افتاده درکارم؟؟!/امروز که پشت درم خوب دستگیری کن/فردا که اعلامیه ترحیم دیوارم....السلام علیک یا اباعبدالله
ممنون گلم.خیلی نبود مثلا روزی ده دقیقه.ولی رو خوب وایسادن خیلی تمرین کردم همون ده دقیقه باعث میشد عض ...

مرسی گلی منم خیلی سختمه صاف وایسم عضلات شکمم شلن زود خسته میشم امیدوارم منم بتونم مثل شما موفق بشم🥰😘

تو خدای رویداد های محالی ^_^
مرسی گلی منم خیلی سختمه صاف وایسم عضلات شکمم شلن زود خسته میشم امیدوارم منم بتونم مثل شما موفق بشم🥰 ...

خوب باید عضلاتو باورزش قوی کنید اونوقت دیگه راحته وایسادن.

هر طور باشی زندگی ما همونطور است/ابرو گره کردی گره افتاده درکارم؟؟!/امروز که پشت درم خوب دستگیری کن/فردا که اعلامیه ترحیم دیوارم....السلام علیک یا اباعبدالله
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز