2777
2789
عنوان

*** آهنگدونی ***

| مشاهده متن کامل بحث + 277951 بازدید | 1480 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بچه ها کمک... الهی خیر ببینید یکم به من کمک کنید. من اهنگ " حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو " رو می خوام.
گویا توسط استاد شجریان و ناظری به صورت جداگونه اجرا شده ولی من اونی که صدا و سیما معمولا پخش می کنه رو می خوام معروفه و احتمالا خودتون هم شنیدید... حالا به هر حال از هر خواننده ای اگه این اهنگ رو دارید می شه بذارید؟
و چند تا از این موسیقی های سنتی و زیبا که معمولا از صدا و سیما پخش می شه که شامل اشعار نظامی و مولوی و حافظ هستش.
مثل : مردان خدا پرده پندار دریدند،
هر چیزی تو این مایه ها دارید لطفا بذارید. ممنون میشم
دخترکی شاد در من می‌زیست...که چونان شاپرک، به این‌سو و آن‌سو میپرید...خیال پرواز داشت... و آرزوی پروریدن نسلی...پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بال‌هایش ریخت... پَرپَر شد...
مدیر تاپیک واقعا دستت درد نکنه یه پیشنهاد دارم اگه بتونی آهنگ ها رو دسته بندی کنید هم عالی تر میشه مثلا موزیک های رقص . موزیک های خسته و... راستش برای تولدم دنبال 10-15 تا موزیک فوق العاده رقصی و به قول معروف قری هستم اگه کمکم کنی ممنون میشم
ممنون از همه دوستانی که در نبود من زحمت کشیدن:)

مونا جان خوش اومدی!

راستش این دسته بندی که گفتی خیلی سخته چون آهنگها واقعا زیادن ولی تا اونجایی که تونستم زیر هر آهنگی نوشتم که شاده یا خسته
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792