امروز داشتم با دوستم حرف میزدم میگفت همسرش خجالتیه و کم رو هستش و نمیتونه حق خودشو بگیره و کارش آزاده و برای همین خیلی ضربه خورده و بخاطر همین خیلی ازش زده شده و ازار میبینه.
.
شما هم با چنین فردی روبرو بودید یا همسرتون خجالتی بوده؟ با چه راهی درست شده و درستش کردید؟