2777
2789
عنوان

تعبیر خواب

77 بازدید | 9 پست

توروخدا جواب بدید ،ذهنم خیلی مشغوله.پدرم نزدیک ۶ ماه هست که فوت شده.خواهرم تو خواب دیده که با مادر ‌و خواهر دیگم رفتیم کربلا و اونا رفتن حرم حضرت ابوالفضل و ما چون میدونستیم پدرم داخل حرم امام حسین هست رفتیم که راهی پیدا کنیم اما از هرجا رفتیم به یه در خیلی باریک رسیدیم که پشتش فقط یه دیوار به شکل پله بوده و پایین پله ها یه دختر جوون شکل حیوون بوده ،اون دختره منتظر بوده من و خواهرم بریم داخل ولی خواهرم چون چهره واقعی اونو دیده نه خودش رفته نه گذاشته من برم منم برای رسیدن به پدرم خیلی بی تابی میکردم .اون دختره هم وقتی من گفتم که راهی نیست بیا از همین جا بریم با یه لبخند زشت و وحشتناک به من نگاه میکردم.تنها راه ورود به خرم امام حسین هم همون در باریک بوده.حالا ذهنم مشغوله چرا باید همچین خوابی ببینه.توروخدا اگه کسی رو سراغ دارید که تعبیر خواب بلده برام بپرسید.زندگیم بهم ریخته سر این خواب😢



نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم.

خدا رحمت کنه پدر بزرگوارتون رو.

روح پدرتون در آرامش کاااامل به سر میبرن و همنشین با اولیا الهی هستن.

منتها شما و خواهرتون خیلی از فوت ایشون بی تاب و دل مرده هستین و دارین روح‌ خودتون رو اذیت میکنین. راهی که انتخاب کردین راه درستی نیست و بهتره دست از این بی قراری بردارین چون جایگاه پدر بزرگوارتون آرزوی خیلی هاست. همچنین ادامه دادن بی قراری هاتون باعث میشه روح‌ پدرتون هم بی قرار بشه.


التماس دعا🌹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز