2777
2789
عنوان

درمان سرفه

830 بازدید | 13 پست

دوهفته هست که سرفه دارم البته دکتر رفتم تست کرونا ندادم ولی گفت تب نداری ودرصد اکسیژن هم ۹۷درصد بود و از اون موقع دو ورق آزیترومایسین ۲۵۰ و دیفن هیدرامین خوردم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از عطاری چای کوهی بگیر دم کن خیلی خوبه.

چهار تخم و به دونه هم خوبه

هر موقع خواستی بگو برات حمد،  توحید یا آیت الکرسی بخونم💚❤   اینم لینک تاپیک حاجت روایی من https://www.ninisite.com/discussion/topic/6987406/%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c%da%a9-%d8%ad%d8%a7%d8%ac%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%a7%db%8c%db%8c
ممنونم.چهار تخم هم استفاده کردم

کلا سرفه خیلی طول می‌کشه تا خوب بشه.

شربت سرفه از داروخانه بکیر

هر موقع خواستی بگو برات حمد،  توحید یا آیت الکرسی بخونم💚❤   اینم لینک تاپیک حاجت روایی من https://www.ninisite.com/discussion/topic/6987406/%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c%da%a9-%d8%ad%d8%a7%d8%ac%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%a7%db%8c%db%8c
شربت سرفه چیه؟ من تا حالا دوتا دیفن هیدرامین خوردم و بدونه هم شربت گیاهی

تئوفلیجین یا یه همچین اسمی داره .

کلا برو بگو شربت برا سرفه میخوام

هر موقع خواستی بگو برات حمد،  توحید یا آیت الکرسی بخونم💚❤   اینم لینک تاپیک حاجت روایی من https://www.ninisite.com/discussion/topic/6987406/%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c%da%a9-%d8%ad%d8%a7%d8%ac%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%a7%db%8c%db%8c
ممنونم گلم .جوش شیرین مگه نمی گن اگه یه موقع کرونا داشته باشم خوبه؟؟

نه جوش شیرین خوردنش هم ضرر داره یک بارتوی تلویزیون یک دکتری گفت که اکثربیمارها ازجوش شیرین استفاده کرده بودن ودوچاره مسمومیت شده بودن وریه هاشون هم دوچاره مشکل شده 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز