سلام بچه ها دوباره من اومدم 😜😜😜😜
امروز روز بیستم هست که پریودم عقب افتاده هیچ علائمی ندارم
بهتون گفتم 3بار بی بی چکم منفی شد
سه روز پیش هم آز بتا دادم منفی شد
به نظرتون چ کنم تا بحال سابقه نداشتم انقد عقب بندازم همیشه در حد سه چهار روز
اولین ماه اقدامم بوده