2777
2789
عنوان

ایا باردارم

159 بازدید | 15 پست

سلام بچه ها دوباره من اومدم 😜😜😜😜


امروز روز بیستم هست که پریودم عقب افتاده هیچ علائمی ندارم 


بهتون گفتم 3بار بی بی چکم منفی شد 


سه روز پیش هم آز بتا دادم منفی شد 


به نظرتون چ کنم تا بحال سابقه نداشتم انقد عقب بندازم همیشه در حد سه چهار روز 


اولین ماه اقدامم بوده 

نه دیگه اگه بودی تا الان نشون میداد

کاش میشد درخت بودم، کاش تکه سنگی بودم در اعماق اقیانوس، کاش میتوانستم حیوانی باشم در دشتهای سرسبز و آزاد، نمیدانم، کاش هر چیز عجیبی باشم جز یک زن در دل خاورمیانه 💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نظرم یه دکتر زنان برو😐

نصفه شبِ سابق هستم🤫😅                              بگذار برایت کسی باشم که فریاد می‌زند هیچ‌کس نیست🌾                                                                                              قبل از ریپلای کردن مطمئن شو از  منطق و شعور  بهره بردی ؛ 

چون تازه اقدام کردی هورمونات بهم ریختن دیگه از هم ک دادی  مطمین شدی

منم ماه اول اقدامم بیست روز عقب انداختم حتی سونو داخلی دادم مشکلی نداشتم فقط ب خاطر اینکه تازه اقدام کردی 

احتمال زباد عفونت داری

برو دکتر

عروس خانوما با قوم شوهر مهربون باشین✋😂. خواهر شوهرا با عروس هاتون دوست باشین☺️ این دنیا دو روزه، گذشت کن تا خدا هم ازت بگذره. جاری های محترممممم انقد حسودی همو نکنید😆دیگه چیزی به ذهنم نرسید تا نصیحتی دوباره به درود🌹
اها خب الان چی پریود شدی چون من میترسم که چرا پریود نمیشم 

الان ک باردارم.ولی اون موقع اره بعد بیست روز پریود شدم نگران نباش پریود میشی فقط هورمونات بهم ریختن چون برا اولین بار مایع منی وارد بدنت شده بعدش دیگه  تنظیم میشه دوباره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792