2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه خونسرد☹️☹️☹️☹️

امضات عین حقیقته البته متاسفانه😔😔😔😔😔

من مادر یک پسر دیابتیک هستم و در حال حاضر تنها ارزوم پیدا شدن درمان قطعی دیابت است تا از تزریق انسولین راحت بشیم بچه طفل معصومم سوراخ سوراخ شده  😭😭😭😭ای کاش اگه ۱روز از عمرم مونده باشه ببینم که درمان دیابت پیدا شده میشه واسه شفای پسرم یه حمد مهمونم کنین دعا کنین زودتر خوب شه 🙏🙏🙏 😔😔😔 اگه کسی در مورد درمان دیابت یا هرچیزی اطلاعاتی داشت به من بگه ممنون میشم هر عمل کز خیر و شر از ادمی سر میزند ان عمل مزدش به زودی پشت در، در میزند👌👌👌👌 میشه مو رنگ کرد میشه چشم رو لنز گذاشت میشه لب رو پروتز کرد حتی میشه هیکل رو هم درست کرد اما لامصب این قد بلند دست نیافتنی است پس به افتخار ما قد بلندا 💃💃💃💃 پسرم و همسرم شما تنها دلیل حال خوب منین 😍😍😍😍 👏👏👏👏 ادم های با منطق ضعیف با من بحث نکن  و در اخر در خواست دوستی قبول نمی کنم حتی شما دوست عزیز 🙏🙏🙏🙏
امضات عین حقیقته البته متاسفانه😔😔😔😔😔

☹️☹️آره‌دقیقا‌حرف‌مردم‌همینه

دختر‌که‌باشی‌..!حتی‌اگه‌قرآن‌هم‌بخونی‌پشت‌سرت‌حرف‌میزنن‌ میگویند‌باخدا‌رابطه‌دارد..⁦(。◕‿◕。)➜⁩
☹️☹️آره‌دقیقا‌حرف‌مردم‌همینه

حالم بهم میخوره از این تفکرات ولی نزدیک ترین افراد بهم همشون همین عقیده رو دارن 

من مادر یک پسر دیابتیک هستم و در حال حاضر تنها ارزوم پیدا شدن درمان قطعی دیابت است تا از تزریق انسولین راحت بشیم بچه طفل معصومم سوراخ سوراخ شده  😭😭😭😭ای کاش اگه ۱روز از عمرم مونده باشه ببینم که درمان دیابت پیدا شده میشه واسه شفای پسرم یه حمد مهمونم کنین دعا کنین زودتر خوب شه 🙏🙏🙏 😔😔😔 اگه کسی در مورد درمان دیابت یا هرچیزی اطلاعاتی داشت به من بگه ممنون میشم هر عمل کز خیر و شر از ادمی سر میزند ان عمل مزدش به زودی پشت در، در میزند👌👌👌👌 میشه مو رنگ کرد میشه چشم رو لنز گذاشت میشه لب رو پروتز کرد حتی میشه هیکل رو هم درست کرد اما لامصب این قد بلند دست نیافتنی است پس به افتخار ما قد بلندا 💃💃💃💃 پسرم و همسرم شما تنها دلیل حال خوب منین 😍😍😍😍 👏👏👏👏 ادم های با منطق ضعیف با من بحث نکن  و در اخر در خواست دوستی قبول نمی کنم حتی شما دوست عزیز 🙏🙏🙏🙏
حالم بهم میخوره از این تفکرات ولی نزدیک ترین افراد بهم همشون همین عقیده رو دارن 

دهن‌مردم‌مثل‌دروازه‌است 

هرکاری‌کنی‌بیته‌نمیشه‌هرکاری‌هم‌کنی 

که‌برات‌مهم‌نباشه‌درظاهرشایدمهم‌نباشه 

ولی‌در،درون‌خودت‌‌آب‌میشی‌ازحرفشون☹️☹️

دختر‌که‌باشی‌..!حتی‌اگه‌قرآن‌هم‌بخونی‌پشت‌سرت‌حرف‌میزنن‌ میگویند‌باخدا‌رابطه‌دارد..⁦(。◕‿◕。)➜⁩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792