2777
2789

کلا دل درد داری یا فقط موقع غذا خوردن؟

من توی نوشته هام از ایموجی استفاده نمیکنم..!اگه بهم قلب یا گل یا بوس یا هرچیز دیگه ای میدین و من متقابلا چنین ایموجی ای نمیدم ناراحت نشید...      خدایا شکرت بابت همه چیز...چمدون به دست..صبح زود..یه هودی لش..سردی هوا..فرودگاه..و رفتن..اینا تنها چیزاییه که واقعا نیاز دارم...              (من میگم کارما تو بخون کارِ ما!!!!)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بعضی موقعا زیر دلم سمت چپ تیر میکشه مثلا صب تیر کشید از خواب بلند شدم

با مسکن آروم نمیشی؟

شاید سرما دادی بهش گرم نگهش دار

من توی نوشته هام از ایموجی استفاده نمیکنم..!اگه بهم قلب یا گل یا بوس یا هرچیز دیگه ای میدین و من متقابلا چنین ایموجی ای نمیدم ناراحت نشید...      خدایا شکرت بابت همه چیز...چمدون به دست..صبح زود..یه هودی لش..سردی هوا..فرودگاه..و رفتن..اینا تنها چیزاییه که واقعا نیاز دارم...              (من میگم کارما تو بخون کارِ ما!!!!)
با مسکن آروم نمیشی؟ شاید سرما دادی بهش گرم نگهش دار


اخه اشتها ندارم نزدیک یک هفتس هیچی نمیتونم بخورم شوهرم میگ بارداری من حس میکنم سرطان گرفتم اونم یکی از علائمش بی اشتهاییه🤦🏼‍♀️

اخه اشتها ندارم نزدیک یک هفتس هیچی نمیتونم بخورم شوهرش میگ بارداری من حس میکنم سرطان گرفتم اونم یکی ...

واااای دور از جونت نگووو بی بی چک بزن ببین

شرایطشو داری بری دکتر چکاپ؟

من توی نوشته هام از ایموجی استفاده نمیکنم..!اگه بهم قلب یا گل یا بوس یا هرچیز دیگه ای میدین و من متقابلا چنین ایموجی ای نمیدم ناراحت نشید...      خدایا شکرت بابت همه چیز...چمدون به دست..صبح زود..یه هودی لش..سردی هوا..فرودگاه..و رفتن..اینا تنها چیزاییه که واقعا نیاز دارم...              (من میگم کارما تو بخون کارِ ما!!!!)
دو روز پیش گذاشتم منفی در اومد

پس اگه میتونی برو دکتر حتما عادی نیست🥺💛


من توی نوشته هام از ایموجی استفاده نمیکنم..!اگه بهم قلب یا گل یا بوس یا هرچیز دیگه ای میدین و من متقابلا چنین ایموجی ای نمیدم ناراحت نشید...      خدایا شکرت بابت همه چیز...چمدون به دست..صبح زود..یه هودی لش..سردی هوا..فرودگاه..و رفتن..اینا تنها چیزاییه که واقعا نیاز دارم...              (من میگم کارما تو بخون کارِ ما!!!!)
سرگیجه و حالت تهوع هم دارم😶 ممنون عزیزم

علاعم بارداریهههه عاقااا😍🌼💛

من توی نوشته هام از ایموجی استفاده نمیکنم..!اگه بهم قلب یا گل یا بوس یا هرچیز دیگه ای میدین و من متقابلا چنین ایموجی ای نمیدم ناراحت نشید...      خدایا شکرت بابت همه چیز...چمدون به دست..صبح زود..یه هودی لش..سردی هوا..فرودگاه..و رفتن..اینا تنها چیزاییه که واقعا نیاز دارم...              (من میگم کارما تو بخون کارِ ما!!!!)
مطمعنی؟!؟!😐

نه😂🌼

من توی نوشته هام از ایموجی استفاده نمیکنم..!اگه بهم قلب یا گل یا بوس یا هرچیز دیگه ای میدین و من متقابلا چنین ایموجی ای نمیدم ناراحت نشید...      خدایا شکرت بابت همه چیز...چمدون به دست..صبح زود..یه هودی لش..سردی هوا..فرودگاه..و رفتن..اینا تنها چیزاییه که واقعا نیاز دارم...              (من میگم کارما تو بخون کارِ ما!!!!)
خیلیم ممنون🤣

بازم سوالی داشتی ازم بپرس😌💛

من توی نوشته هام از ایموجی استفاده نمیکنم..!اگه بهم قلب یا گل یا بوس یا هرچیز دیگه ای میدین و من متقابلا چنین ایموجی ای نمیدم ناراحت نشید...      خدایا شکرت بابت همه چیز...چمدون به دست..صبح زود..یه هودی لش..سردی هوا..فرودگاه..و رفتن..اینا تنها چیزاییه که واقعا نیاز دارم...              (من میگم کارما تو بخون کارِ ما!!!!)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

جمعیت

سمارت | 45 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش