2789

اینو بخونید تا بقیش رو تایپ کنم.

۵ساله از عقد و عروسیم میگذره.وقتی شوهرم اومد خواستگاری بهش گفتم من نمیخوام روستا زندگی کنم(خونه ما شهره،پدرشوهرم روستا،فامیل هم هستیم)اونم گفت باشه شما یه مدت بیا اونجا تا من کارمو جور کنم یه عمر من میام جایی که تو دوست داری زندگی میکنم.منم ۱۸سالم بود و ساده ساده گفتم باشه.توی نامزدی نزدیک عروسیم بود که گفتم من روستا نمیام باید واسه من خونه اجاره کنی(ما دوتا جاری هستیم.جاریم شهر بود.یعنی شوهرم و برادرشوهرم یه خونه شریکی داشتن که اونا اونجا زندگی میکردن)شوهرم گفت من از اجاره نشینی خوشم نمیاد.تو یه مدت بیا اونجا بشین قول میدم هروقت ببینم واقعا نمیتوتی خونه‌اجاره کنم برات.هرکار کردم نیومد منم سااااده گفتم عیب نداره یه مدت میام اونجا زندگی میکنم.تا اینکه عروسی کردیم دوماه شد ۴سال!!!در ضمن اینم بگم من از لحاظ اجتماعی و فرهنگی و ظاهری خیلی از همشون سر ترم ولی اقا واسه من ناز میکنه

لطفا برای اینکه برم سر خونه و زندگی خودم صلوات بفرستید

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

😂

منو لایک نکنید روم ریپ بزنید🥺😂                                                                             《اللهم صلی علی محمد و آل محمد》 5 تا صلوات برای اخرت خودتون بفرستید🙃💟                       

دوسال پیش شوهرم و برادرش بخاطر من و جاریم باهم قهر شدن و کلا از شراکت دراومدن.خونه توی شهر واسه ما شد ماشین هم برای برادرشوهرم...بعد از اون ذوق میکردم که خودمون میریم اونجا ولی در کمال ناباوری اونجارو داد اجاره و پارسال هم دوباره داد اجاره(اینم بگم الان با برادرشوعرم اینا اشتی کردیم)

لطفا برای اینکه برم سر خونه و زندگی خودم صلوات بفرستید

اون موقع که قهر بودیم یه بار شنیدم مادرشوهرم به شوهرم میگه شما نرید اونجا برای زندگی بچه های داداشت میان اوتجا ناراحت میشن میگن اینجا قبلا واسه ما بوده (بچع ۴ساله) به شوهرم گفتم یعنی ارزش اون بچه ها از من بیشتره واست؟

لطفا برای اینکه برم سر خونه و زندگی خودم صلوات بفرستید
یعنی الان توروستازتدگی می کنی

اره.یه در با خانوادش فاصله دارم.فامیلای من همشون چه خونه زندگی واسه زناشون درست کردن اینم شد زندگی من.یه دونه دختر بودم توی ناز و نعمت.کلی خواستگار داشتم

لطفا برای اینکه برم سر خونه و زندگی خودم صلوات بفرستید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز