سلام خانوما.نمیدونم تا چه حدی از باشگاه مشتربان ام وی اطلاع دارین اما من تازگیا عضو این باشگاه شدم وخداییش خیلی عالیه و یه اتفاق بزرگی توزندگیم.درحال حاضرچهل تا کارت ریجستری یا همون کارت تخفیف دارم ک میخام بفروشم تا شماهام مثل خودم وقتی میرین خرید باتخفیف انی ک ازکارتتون میگیرین سوپرایز بشین هزینه هرکارت ریجستری شده 150تومن هستش اگ نفربیارین بخودتون تخفیف داده میشه