❤الو سلام ببخشید منزل خداست؟ منم همون مزاحمی که اتفاقا آشناست*هزاربار دلم گرفته این شماره رو*ولی چرا هنوز پشت خط در انتظار یک صداست*شماکه گفتی واجبه جواب سلام هرکسی*چی شد به مارسیدبازحساب بنده هاجداست*اجازه میدی که برات یه کم دردودل کنم*آخه شنیدم که فقط اسم تو مرهم وشفاست*حتی اگه چیزی نگی کلی دلم سبک میشه*چون میدونه که میشنوی وقتی تو این حال و هواست*الو دوباره قطع و وصل سیم ها شروع شده*خرابی از دل منه یا شاید از این سیم هاست*الو منو ببخش اگه بازم مزاحمت شدم*دوباره زنگ میزنم تا خدا خداست
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
در یک شب از شب های زیبا خدا تورا در دستانمان قراررداد و مارو لایق تو دانست از ان پس تو به زندگیمان رنگ ومعناو مفهوم دادی...پسرمون دارا عشق زندگیه مامانو باباش یه مردادیه جذاب
دوست عزیزی که میگی منو ریپلای نکن، خوب کامنت نذار تا کسی ریپلایت نکنه اینجا بخش"تبادل نظر"یه سایت عمومیه، اون چیزی که شما مینویسی و واکنشی در پی نداره چیزیه که توی دفترچه خاطرات داخل میز دراورت نوشتی
گلم یعنی بعد دو سال اقدام کردی برای دومی آره هم بازیهای خوبی میشن
بله عزیزم
وقتی از شیر و پوشک گرفتمش تقریبا دو سال و نیم
هم با هم دعوا دارن هم بازی
ولی اگر درست روابطشون رو مدیریت کنی و توی دعواهاشون طرف یکی رو نگیری اون دعواها مشکلی پیش نمیاره
دوست عزیزی که میگی منو ریپلای نکن، خوب کامنت نذار تا کسی ریپلایت نکنه اینجا بخش"تبادل نظر"یه سایت عمومیه، اون چیزی که شما مینویسی و واکنشی در پی نداره چیزیه که توی دفترچه خاطرات داخل میز دراورت نوشتی
دوست عزیزی که میگی منو ریپلای نکن، خوب کامنت نذار تا کسی ریپلایت نکنه اینجا بخش"تبادل نظر"یه سایت عمومیه، اون چیزی که شما مینویسی و واکنشی در پی نداره چیزیه که توی دفترچه خاطرات داخل میز دراورت نوشتی
اختلاف دخترای من ۴ ساله . یعنی دومی دنیا اومد اولی ۴ سالش بود . من خیلی تحقیق کردم از چند نظر خوبه . اول که بچه اول توی کارای روزمره تقریبا مستقل شده در چهار سالگی . دوم که مادر اگر بخواد سه سالگی تا چند ماه بعدش اقدام کنه و باردار بشه از پایان شیردهی تا حاملگی دوم یکم وقت داشته که بدنشو تقویت کنه . سوم و نکته اساسی به نظر من این که نوزادی بچه دوم به مدرسه بچه اول برخورد نمیکنه . چون پیش دبستانی زمانی هست که بچه اولین باره از خونه دور میشه و کلاس اول هم که کلی ماجرا داره که توی خونه باید مدیریت بشه مثل مشق نوشتن و دیکته گفتن و این چیزا که هم وقت میخواد هم حوصله و با یه نوزاد خیلی سخت تر میشا ولی وقتی اختلافشون چهار ساله تا اولی بخواد بره مدرسه دومی دیگه از اون سن نوزادی رد شده و یکم مستقل تره در حدود دوسالگی
اگر دوست داشتید لطفا برای شادی روح مامانم یک صلوات بفرستید 💚