2777
2789

۱قسمت مونده فرداشب میزاره

بنام خدا هیچ جای دنیا نجف علی نمیشه ...حسین جان سلام من برتوباد درتک تک روزهاکه جهان هست ماه وخورشیدهست اسمان هست امامن نیستم.  یارب صبرمرامعجزه کن❤️ب کوری دوچشم دشمنانش فقط حیدرامیرالمومنین است  انتظارپرازرنج است.وفراموش کردن رنج اور است .امارنج بلاتکلیفی ازهرچیزی بیشتراست.هیچ چیز به اندازه ادب.احترام وذات خوب نمیتونه به کسی زیبایی واعتبارببخشه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


طبق معمول تلویزیون بد قول و بی مسئولیت🙃

زیباترین هندسه زندگی اینه،پلی از امید بسازی بالاتر از دریای ناامیدی😍😍😍                                         ........لaدaن.........                                                                 ❤❤❤❤دوستتون دارم❤❤❤❤

عنوان تاپیکتو دیدم فکر کردم میخوای جن احضار کنی😑😂با کله پریدم تو تاپیک 😂🤣🤣🤦🏻‍♀️


فمنیسم،،،دنبال برابری ،جهانی بهتر ، دنیایی که یه دختر بخاطر اینکه یه دختره آزادیشو ازش نگیرن !!! وقتی شب رفت بیرون از خونه بهش توهین نشه ، امنیت داشته باشه ،،، چه زن های ایرانی که به جای آواز خوندن مجبور نشدن سبزی پاک کنن چون فقط این جماعت معتقده صدای زن حروم و شنیدنش گناه ، زن باید تو خونه ظرف بشوره و سبزی پاک کنه :) ،،،وقتی تو بلاد کفر میرن مریخ و فیلمای درمورد پریودشون اسکار میگیره ، ما هنوز درگیر کیسه مشکی برای نوار بهداشتی هستیم :)))))طبق قانون ازدواج با دختر سیزده ساله هیچ‌ مشکلی نداره چون اونقدر بالغ شده که بتونه یک آدم دیگه رو هم به زندگی بیاره ، ولی همون دختر بالغ حق رای دادن،  گواهینامه داشتن ، بدون اجازه پدر از کشور خارج شدن ، حق مستقل شدن و حق به سرپرستی گرفتن یک فرزند رو نداره . ،،، این همون دنیاییه که یه عده تهی مغز ساختن ... اما میشه تغیبرش داد ... تغییر از من شروع میشه ، از تو شروع میشه، از ما شروع میشه ؛)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792