گاهی از دست فامیلامون خسته میشه از وقتی یادم میاد کلا دختر دایی و پسردایی و دخترخاله و ...کلا میان براشون درسهاشون رو آموزش بدم مخصوصا هم که پارسال و امسال که آنلاین شده امتحانهاشون رو هم میارن بنویسم چندبار هم غیرمستقیم گفتم وقت ندارم سه سال هست اومدم خونمون گاهی زنگ میزنن نیم ساعت سوالات رو میپرسن امسال با بچه کوچیک واقعا نمیرسم خودم ارشد میخونم چند روز دیگه امتحاناتم هستن یه برگ هم نخوندم
دختر داییم الان کلاس ششم هست از اول ابتدایی هر روز میآورد هر درسش رو براش انجام میدادم و یاد میدادم ولی زنداییم نگو با چه افاده ای میگه آوردم درسش رو بگین گاهی هم برای خواهرم میارن
کلاس زبان هم میرن تکالیف اونو هم میارن
هر وقت هم میرم خونه مامانم چندساعت میارن که ای وای دنبالت میگشتیم یا بگم خونه نیستم شب میارن