2777
2789
عنوان

چیکار کنم

74 بازدید | 9 پست

گاهی از دست فامیلامون خسته میشه از وقتی یادم میاد کلا دختر دایی و پسردایی و دخترخاله و ...کلا میان براشون درسهاشون رو آموزش بدم مخصوصا هم که پارسال و امسال که آنلاین شده امتحانهاشون رو هم میارن بنویسم چندبار هم غیرمستقیم گفتم وقت ندارم سه سال هست اومدم خونمون گاهی زنگ میزنن نیم ساعت سوالات رو میپرسن امسال با بچه کوچیک واقعا نمیرسم خودم ارشد میخونم چند روز دیگه امتحاناتم هستن یه برگ هم نخوندم 

دختر داییم الان کلاس ششم هست از اول ابتدایی هر روز می‌آورد هر درسش رو براش انجام میدادم و یاد میدادم ولی زنداییم نگو با چه افاده ای میگه آوردم درسش رو بگین گاهی هم برای خواهرم میارن 

کلاس زبان هم میرن تکالیف اونو هم میارن 

هر وقت هم میرم خونه مامانم چندساعت میارن که ای وای دنبالت میگشتیم یا بگم خونه نیستم شب میارن

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رک بگو ب خونه و زندگیتو بچتو امتحانای خودت بزور میرسی

چندبار مامانم گفته یا قبلا میرفتم سرکار اونوقت هم حتی وقتهایی که خونه نبودم شب می آوردن همش هم میگن کمه میبینی دو سه صفحه هست یا من نگم همشو خواهرم مجبوره بنویسه

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
خودت بهشون رو دادی عزیزم

نه بابا مامانم چندبار غیر مستقیم گفته حتی یبار مامانم به زنداییم گفت اگه تو خونه خودش نمیخونه لااقل براش معلم خصوصی بگیر روز بعد داییم به مامان بزرگم گفته بود که میفرستم بگو بهش یاد بدن

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
خیلی رک بگو امتحانای خودت سخته و نمبتونی

والله امروز رفتم خونه مامانم یکم پسرم اونجا باشه درس بخونم اصلا همچین اوضاعی شد که نگو چندتاشون یا اومدن

گاهی شوهرم هم شاکی میشه

یبار سر اینکه بیشتر وقتها تلفنت مشغوله دعوا کرد

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز