2777
2789
عنوان

معاینه لگن😢

| مشاهده متن کامل بحث + 731 بازدید | 41 پست
😱😱😱😱جا نمیشه که


انگار‌میشه

🌹 "رَبِّ هَب لی مِن لَدُنکَ ذرِّیَّه طیِّبه انَّکَ سمیع الدعاء" 🌹    من به دستای خدا خیره شدم معجزه کرد😍😍خدایا شکرت برای این معجزه،،هزاااااار بار شکرت،، بعد از نه سال و پنج ماه انتظار و تلاش ۹۹/۸/۲۴ ازمایش بارداری م مثبت شد،،،۹۹/۹/۱۵رفتم سونوگرافی و به لطف خدا قلب میوه ی دلم تشکیل شده بود،،۹۹/۱۰/۱۷ هم صدای قلبشو شنیدم و با چشمای لبریز از اشک شوق از خدا خواستم که همه ی اونایی که منتظرن این لحظه رو بچشن و این اشک شوقو بریزن،،اینارو نوشتم تا اونایی که عین خودم منتظرن،،امضامو بخونن و امیدوار بشن به ادامه ی مسیر،،به مسیری ک سخته ولی وقتی صدای قلب بچتو میشنوی تمام اون سختیا رنگ میبازن،،،محتاج دعاتون هستم و دعاگوی همه منتظرا،،خدایا بازم شکرت به عدد تپش های قلبم شکرررررررر،،رب هب لنا من لدنک ذریة طیبة انک سمیع الدعاء،،اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وووووییییی

ووووویی لاکچریه

اون جا باید بگی آیییییی ننه 😂خدایا به ما هم از این معاینات قسمت کن

🌱یا مُنتَهَیَ اَلرَّجایا 💫 ای اوج امیدواری ها💫❤️خدایا کمک کن جرئتشو داشته باشم چیزی رو که میتونم تغییر بدم، عوض کنم و چیزی رو که نمیتونم تغییر بدم جرئتشو داشته باشم که بپذیرم.✨️

ن بابا زیاد درد نداره 

من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام) 
همونه دیگه 🙂

سزارین هم اینجوری معاینه میکنه؟یا فقط طبیعی

فقط 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

شدی صاحب هر بند دلم 😍شدی روز و شبم ماه دلم 😍مهمون کوچولوی دلم خیلی خوش اومدی به زندگی مون🥺خدایا شکرت.  خدایا خودت مواظب مسافر کوچولوم باش😍02/6/13 بیبی چکم مثبت شد😍.                                      پسر کوچولو قشنگم داری داداش بزرگه میشی قربونت برم🥺🥺

سزارین هم اینجوری معاینه میکنه؟یا فقط طبیعی

طبیعی

برا این که ببینن میتونی طبیعی بکنی یانه

🌱یا مُنتَهَیَ اَلرَّجایا 💫 ای اوج امیدواری ها💫❤️خدایا کمک کن جرئتشو داشته باشم چیزی رو که میتونم تغییر بدم، عوض کنم و چیزی رو که نمیتونم تغییر بدم جرئتشو داشته باشم که بپذیرم.✨️
طبیعی برا این که ببینن میتونی طبیعی بکنی یانه


پس من میرم سز😬😬😬🥴🥴🥴🤒🤒🤒🤒

فقط 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

شدی صاحب هر بند دلم 😍شدی روز و شبم ماه دلم 😍مهمون کوچولوی دلم خیلی خوش اومدی به زندگی مون🥺خدایا شکرت.  خدایا خودت مواظب مسافر کوچولوم باش😍02/6/13 بیبی چکم مثبت شد😍.                                      پسر کوچولو قشنگم داری داداش بزرگه میشی قربونت برم🥺🥺

من سر اولی دکتر مطب معاینه کرد درد نداشت،بیمارستان ماما معاینه کرد کلی جیغ زدم

من یه آدم چاق هستم😭در حال رژیمم.هر کی امضام دید،بهم انگیزه بده//هدف اول ۸کیلو کاهش

دردنداره گلم یعنی برا من ک نداشت دوتا انگشت برا اندازه دهانه رحم اگه استرس داشته بلشی و خودتو سفت بگیری معلومه درد داره  

من ک خودم میگفتم دکتر معاینه کن بلکه این بچه دنیا بیاد

پس من میرم سز😬😬😬🥴🥴🥴🤒🤒🤒🤒

متاسفانه دست خودت نیس😂

طبیعی اجباریه مگه اینکه مشکل خاصی داشته باشی بفرستنت سز

البته شایدم دکترت الکی بنویسه بکنن

🌱یا مُنتَهَیَ اَلرَّجایا 💫 ای اوج امیدواری ها💫❤️خدایا کمک کن جرئتشو داشته باشم چیزی رو که میتونم تغییر بدم، عوض کنم و چیزی رو که نمیتونم تغییر بدم جرئتشو داشته باشم که بپذیرم.✨️
من سر اولی دکتر مطب معاینه کرد درد نداشت،بیمارستان ماما معاینه کرد کلی جیغ زدم

ان شاءالله به زودی به وزن دلخواهت میرسی

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم برای ارامش و سلامتی خودم و خانوادم دعاکنید                 ‌‌‌                   یاکاشف الکرب عن وجه الحسین اکشف کربی به حق اخیک الحسین
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز