إمضا رو تا آخࢪ بخون♥️ هر موقع که دیدی حال دلت داره خراب میشه🙃 این ذکر رو بگو: الا بذکرالله تطمئن القلوب🌷❣ اول یک صلوات بفرست برای همه نینیسایتیها از جمله خودت😉 دوم اینکه هیچوقت کسی رو قضاوت نکن! باشہ ؟ میدونی چرا؟ چون تو، در زندگی اون فرد نیستی و نبودی! سختی کشیدن هاش رو ندیدی! اگه دغدغه یکی به نظرت مسخره اومد، بهش نگو! شاید اون دغدغه از نظر خودش خیلی بزرگ باشه😕 سوم اینکه به همه احترام بزار، از کوچیک تا بزرگ! با احترام گذاشتن به دیگران، شخصیت خودت رو بالاتر میبری... چہارم اینکه حواست به این زبون شیطونت باشه😃 ممکنه یک حرفی ازش خارج بشه که یک نفر رو با اون حرف نابود کنه😖💔اهـــــا راستی یادم رفت بگم:🙃 اکثر ادم هایی که میان اینجا تنها و زخم خورده هستند و تـــــو،،، اره خودت! حواست باشه که نمک نپاشی روی زخم شون😖😇به خدا اگر کمی طاقت و صبر داشته باشیم، روز هایی برای ما میرسد که تمام گذشته تلخ مان جبران شود...لطفاً من رو هم توی تاپیک های مذهبی و داستان زندگی تگ کن😃🌹 باشه؟!🙃
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین. از زمانی که وارد نی نی سایت میشم همینطوری دونه به دونه پشم.ام کنده میشه تا زمانی که خارج میشم واسه خودم راحت اپیلاسیون میشم😁کاشکی همه اتفاق های دنیاااا باب دل آدم بوددد.....میشه واسه ظهور امام زمان یه دونه صلوات بفرستی اللهم عجل لولیک الفرج. خدایا شکرت