2789
عنوان

درس

| مشاهده متن کامل بحث + 168 بازدید | 27 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

جدیت دارم ، همشو تقریبا دارم ، یه خورده رشتم سنگینه ، میخوام برسم🙂

با برنامه پیش برو ، ان شاء الله که میرسی 

زندگی کوزه ی آبی خنک و رنگین است ، آب این کوزه گهی شور گهی تلخ گهی شیرین است 
یکی از درسا اره ، برای دوشنبه اینده ، یکیش ازمایشگاهه که امتحان نیست تمرین و یادگیریه 

من برعکس تو صبح زودیادمیگیرم افرین به ارادت من ازوقتی دانشگاه هامجازی شداصلاااا درس نخوندم برای خودم متاسفم هیچی بارم نیس ولی انشالله بایدشروع کنم دیگ

من برعکس تو صبح زودیادمیگیرم افرین به ارادت من ازوقتی دانشگاه هامجازی شداصلاااا درس نخوندم برای خودم ...

رشتت چیه ، منم نخوندم ترم یکسال مجازی رو ، ولی الان دیگه دارم میخونم حضوری شد یه چی بارم باشه 

Kheir
بله ولی وقت کم داری مگر اینکه افتادن برات مهم نباشه یاد گرفتن بعد امتحانم میشه

نه امتحاناتم هنوز نیست که بگم بیفتم تازه بلدش کار اموزی و اینا دارم دیگه وقتم کمتر میشه

Kheir
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز