یه فیلم کوتاه دیدم شاید شما هم دیده باشین
یه دیگ بزرگ غذا بود ک همه دورش ب صورت گرد جمع شده بودن و قاشقهایی دستشون بود ک ب شدت بلند بود و نمیتونستن باهاش غذا بخورن ...هر قدر تلاش میکردن موفق نمیشدن ... و همه از شدت گرسنگی ضعیف و لاغر و بدحال شده بودن .. تا اینکه .. یه فرد از بینشون با قاشق بلندش ب فرد روبرو غذا داد چون دسته ی قاشق بلند بود این کار آسون ب نظر میرسید و این کار زنجیره وار بین افراد ادامه پیدا کرد تا همه سیر شدن و حال جسمی و روحیشون روبراه شد و از اون رنگ پریده خبری نبود دیگه .. همه دور هم میخندیدن
در اصل .. جهنم رو درون هر فردی ب تصویر کشیده بود ک با اهمیت دادن ب دیگرلن ب بهشت تبدیل شد
انگار ک این جهان سفره ی پر برکت و بازی هست ک ما هر قدر دیگران رو ازش بهره مند کنیم ب خودمون برمیگرده و حال هممون خوب میشه
جالب بود.دوس داشتم این کلیپ رو تعریف کنم برای کسانی ک ندیدن شاید خوشتون اومده باشه