2777
2789
پرسپولیس_سرور_استقلال#  

پرسپولیس_گوه_خور_استقلاله#   😐✌🏻💔

طلاق بگیرید🍁 فرار کنید⛓️ مهاجرت کنید🌈 استعفا بدید ضربه ی متقابل بزنید🥀 نابود کنید💔 رها کنید ولی تحمل نکنید!! تحمل دروازه ی جهنم است🍂💜

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بی طرفم کلا فوتبال نگاه نمیکنم اینم یربع اخرشو دیدم ولی پرسپولیسی ها گوشت تلخن😂😂😂نمیدونم چرا هیچوقت خوشم نیومد ازشون😂😂

آرزو هاتو بغل کن تا خداهست زندگی هست💓  حواستان باشد !اینجا خیلی زود ، دیر می شود !جایی که همه چیز تاریخ مصرف دارد ؛حتی آدم ها ، حتی رابطه ها ...این روز ها کسی حال و حوصله ای برایِ غرور و قهرهایِ طولانی ندارد !باید مراعات کرد ، باید مراقب بود ، قبل از این که دیر شود !آدم هایِ خوبِ زندگی تان را سنجاق کنید به دایره ی اولویت و حواستان ،و روابط عاطفی و شخصی تان را لحظه ای به حالِ خود رها نکنید !به خاطرِ خودتان می گویم ...زمانه ی خوبی نیست !مبادا چشم باز کنید و ببینید ، همان کسی که تا دیروز برایتان جان می داد ؛غریبه ترین آدمِ دنیایتان شده !آدم هایِ امروز ، راحت عوض می شوند ،راحت تغییر مسیر می دهند ،و خیلی راحت ، فراموش می کنند !به آدم هایی که هنوز خوب مانده اند ؛نه بهانه ای برایِ تغییر بدهید ،نه فرصتی برایِ بد شدن !مراقبِ دلبستگی هایتان باشید ...
الان کی بی احترامی میکنه؟

وقتی با احتذام جوابشو میدم بی احترامی میکنه منم مقابل رفتار میکنم دوست خوب

تو یه درخت قشنگی منم پیچک ، جون میگیرم وقتی که دور تو میپیچم خودم تعلیق کردم:> 
پرسپولیس_گوه_خور_استقلاله#   😐✌🏻💔

ماشا الله ادب😑😑

میتونستی بگی سروره نه این حرف

تو رو دوست دارم جای هردومون... تو زیبایی اندازه ی آسمون... همه خواهشم از تو اینه فقط... همیشه همینقدر زیبا بمون  
پرسپولیس_گوه_خور_استقلاله#   😐✌🏻💔

آقا من میخوام خودمو نگه دارم نخندم فقطططططط آخه خدایا اینا باختن دارن به جمله ی من گیر میدن لیقتشون همین جمله است اه اه

اااییییش#  

 (( پنهان اگرچه داری چون من هزار مونس/من جز تو کس ندارم پنهان و آشکارا))  !✨💜
بخدا از حرف زدن بیشتریاتون پیداس بچه اید😂🤨😕🙄

اره خیلی باحاله دعوای زنا برا فوتبال 😐😐😂😂😂😂

بخدا زشته . خب تبریک بهشون بردن، ولی اونا هم بگن اره پنالتی حق استقلال بود و داور نگرفت براشون.  اینجوری دعوا نمیشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز