عزیزم این مورد رو حق داره
من خودم دوران نامزدیمون رابطه داشتیم کامل
هنوز ما۴ماه نامزد بودیم
عزیزم بنظرت اگه میخاست فقط باهات حرف بزنه و همو بوس و بغل کنین چرا زن گرفت همچین دخترایی بیرون زیادن اون تو رو بخاطر اینکه میخاد گرفته تا نیازاش رفع بشه اونجوری رابطه تون هر چه بدتر میشه