hamnafas1376 مدیر عضویت: 1400/02/22 تعداد پست: 80 عنوان متفرقه | مشاهده متن کامل بحث + 190 بازدید | 37 پست سلام دوستان من شوهرم معتاده شیره وتریاک میکشه بچه دارم نمیشم جدیدا میگه میخوام زن بگیرم چکار کنم من 1400/02/24 | 13:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
1321 عضویت: 1398/02/31 تعداد پست: 22703 [QUOTE=190542536]همون طلاق بگیری بهتره چون ترک بکن نیست، سخته ترک اعتیاد. اون اگه میهواست ترک کنه که ... حالا تو بگو شاید ترسید و براش مهم بود... اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
hamnafas1376 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/22 تعداد پست: 80 حالا تو بگو شاید ترسید و براش مهم بود... باشه چشم ولی میدونم از خداشه ک منو طلاق بده بره زن بگیره اخه خیلی بچه دوست داره
سوگلی۷۷۷۷ عضویت: 1400/02/01 تعداد پست: 102 اها ممنونم عزیزم منم جدیدا دارم بهمین نتیجه میرسم جدایی میدونم سخته ولی چاره ای ندارم ۲۴سالمه فدات گلمب نظرم بترسونش ی چند روز ولش کن برو خونه باباتببین اصلا پیگیرت میشه
1321 عضویت: 1398/02/31 تعداد پست: 22703 باشه چشم ولی میدونم از خداشه ک منو طلاق بده بره زن بگیره اخه خیلی بچه دوست داره اگه مطمئنی میره زن بگیره طلاق بگیری بهتره واست.اما اون باید بره اقدام کنه تو نری اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
hamnafas1376 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/22 تعداد پست: 80 فدات گلم ب نظرم بترسونش ی چند روز ولش کن برو خونه بابات ببین اصلا پیگیرت میشه تابحال چنبار رفتم یبار ۱ماه خونه بابام بودم اومد دنبالم یبارمدوهفته اومد ک غلط کردم ویه اشتباهی کردم وازین حرفای چرت وپرت وادم نشده هنوز الا۶سال ونیمه دارم باهاش زندگی میکنم ولی ازنظر روحی داغونم کرده کاراش
hamnafas1376 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/22 تعداد پست: 80 اگه مطمئنی میره زن بگیره طلاق بگیری بهتره واست.اما اون باید بره اقدام کنه تو نری اره مطمعنم یبار خودم پیامای ک خواستگاری کرده بود طرفو تو گوشیش دیدم یبارم داداش دختره گفت شوهرت خواهرمو خاستگاری کرده
1321 عضویت: 1398/02/31 تعداد پست: 22703 اره مطمعنم یبار خودم پیامای ک خواستگاری کرده بود طرفو تو گوشیش دیدم یبارم داداش دختره گفت شوهر ... خاکتوسرش آشغالش.پس طلاقتو بگیر اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
hamnafas1376 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/22 تعداد پست: 80 خاکتوسرش آشغالش.پس طلاقتو بگیر اره واقعا متنفر شدم ازش متنفرم فقط بخاطر بابامه ک دارم زندگی میکنم دوست ندارم ازدستم ناراحت بشه همینجوریشم میگه همه غموغصش منم میخوام با دلیل برم جدابشم دلش نشکنه
1321 عضویت: 1398/02/31 تعداد پست: 22703 اره واقعا متنفر شدم ازش متنفرم فقط بخاطر بابامه ک دارم زندگی میکنم دوست ندارم ازدستم ناراحت بشه همین ... خدا کمکت کنه ان شاءالله. اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
سوگلی۷۷۷۷ عضویت: 1400/02/01 تعداد پست: 102 تابحال چنبار رفتم یبار ۱ماه خونه بابام بودم اومد دنبالم یبارمدوهفته اومد ک غلط کردم ویه اشتباهی کردم ... ای بابا😔 بشین باهاش حرف بزندبگو دیگ نمیتونم تحمل کنم
hamnafas1376 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/22 تعداد پست: 80 خدا کمکت کنه ان شاءالله. ممنون عزیزم انشاءالله
hamnafas1376 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/22 تعداد پست: 80 ای بابا😔 بشین باهاش حرف بزند بگو دیگ نمیتونم تحمل کنم 😔😔😔چشم ممنون عزیزم بابت راهنماییات
سوگلی۷۷۷۷ عضویت: 1400/02/01 تعداد پست: 102 😔😔😔چشم ممنون عزیزم بابت راهنماییات ناراحت نباش عزیزجانخدابزرگه💛💛
سوگلی۷۷۷۷ عضویت: 1400/02/01 تعداد پست: 102 اره مطمعنم یبار خودم پیامای ک خواستگاری کرده بود طرفو تو گوشیش دیدم یبارم داداش دختره گفت شوهر ... وای چجور تحملی داری توووو🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️مرتیکه ی کثیف من جای تو بودم طرفو جر میدادم
hamnafas1376 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/22 تعداد پست: 80 ناراحت نباش عزیزجان خدابزرگه💛💛 قوربونت خواهری یکم سبک شدم حرفامو زدم شمامتاهلی