2789

روزی ۵۰۰ نفر رو فالو کن .. ممکنه ۳۰۰ تفر فالوت کنن ... بعد اون ۵۰۰ نفرو اتفالو کن😐🤣

🐣خاطره زایمان سزارین من آوین عزیزم در تاریخ ۱۲ آبان سال ۱۴۰۰ بدنیا اومد و دنیای من و باباش رو زیباتر کرد 🥰❤👶🏻                                                                            شمایی که دارید امضای من رو میخونید:🌹 لطفا برای شِفای همه ی مریض ها یه صلوات بفرستید 🌹                                  

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تب بزن 

 تیکر بارداری نیست🦋:)                 یک ترنس       همجنس باز نیست !       دوجنسه نیست!   باعث انحراف نمیشه!       نشانه آخرالزمان نیست!                                                                    اون همونقدر برای این وضعیتش حق انتخاب داشت که تو برای مرد یا زن بودنت داشتی:)       
روزی ۵۰۰ نفر رو فالو کن .. ممکنه ۳۰۰ تفر فالوت کنن ... بعد اون ۵۰۰ نفرو اتفالو کن😐🤣

خیلی کار رومخیه🙄😂

 تیکر بارداری نیست🦋:)                 یک ترنس       همجنس باز نیست !       دوجنسه نیست!   باعث انحراف نمیشه!       نشانه آخرالزمان نیست!                                                                    اون همونقدر برای این وضعیتش حق انتخاب داشت که تو برای مرد یا زن بودنت داشتی:)       

عزیزم اول از همه که پطج های مشابه پیج خودتو فالوو می کنی

مسلا اگر پیجت زیبایی و میکاپه تک تک پیج های بیوتی بلاگرها رو فالوو می کنی

بعد باید هشتگ های مربوط به هر پستت رو خوب انتخاب کنی مثلا پست عاشقانه هشتگ می زنی: عاشقانه# عشق# کلیپ_عاشقانه# ژست_دونفره#  

بعد تجربه ی خودم میگه که از همین اول یه هشتگ انتخا کن که فقط مربوط به خودت باشه چون مخاطب شاید ایدی پیجت رو فراموش کنه اما هشتگ خودت رو نه 

مثلا برن#زیبایی_با_نیلوفر یا یه همچین چیزی که متناسب با پیجت باشه 

هر روز استوری بزار 

یک روز استوری نزاشتن یعنی اقلا ۱۵ نفر آنفالوو کردن 

گاهی هم از هشتگ خودت تو استوری هات بزار تا تو ذهن مخاطب بمونه هشتگت

خیلی کار رومخیه🙄😂

 😁😁😁

🐣خاطره زایمان سزارین من آوین عزیزم در تاریخ ۱۲ آبان سال ۱۴۰۰ بدنیا اومد و دنیای من و باباش رو زیباتر کرد 🥰❤👶🏻                                                                            شمایی که دارید امضای من رو میخونید:🌹 لطفا برای شِفای همه ی مریض ها یه صلوات بفرستید 🌹                                  
یعنی چی؟ 

یعنی مثلا تو برای پیجت یه بنر تبلیغی درست میکنی 

بعد با ادمین یه پیج دیگه هماهنگ میکنید که تو بنر اونو بزاری تو پیچت که براش تبلیغ بشه 

اونم بنر تورو می زاره  تو پیج خودش و فالوورات می ره بالا😁 

 تیکر بارداری نیست🦋:)                 یک ترنس       همجنس باز نیست !       دوجنسه نیست!   باعث انحراف نمیشه!       نشانه آخرالزمان نیست!                                                                    اون همونقدر برای این وضعیتش حق انتخاب داشت که تو برای مرد یا زن بودنت داشتی:)       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792