2777
2789
 الجی اصلا مونتاژ توو هند نداره و کلا منتاژش توو چین البته توو این اشفته بازار ممکنه جنس ...

ازنمایندگی دقیقا حرفی که زدموگفتن وآشنایی که سالهاست توامین حضوره کارش هم تاییدکرد

عضوگروه رزنارنجی وزن شروع79وزن هدف۷۰من موفق میشوم
اره دقیقا منم از تقلبی بودن اجناس میترسم

بهترین راه برای تشخیص جنس تقلبی از اصلی  این که مدل دستگاهتو بزنی توو وب سایت الجی باید عین مدلی که شماره سریالشو زدی بیاد بالا 

متوجه شدی چی میگم🧐🧐

 گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد✨🌱لیسانس حقوقم و این یکی از افتخاراتم 😎😌.       ...من رای نمیدهم#

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بستگی داره چیارو اونا بخان بگیرن منم تازگیا گرفتم.جهیزیمو تو همین یکی دوماه شد حدودا 45 ملیون یخچال و گاز و ماشین لباسشویی و یه فرش و تلوزیون رو اونا خریدن. نمیدونم توقعتون درچه حده ولی یه چیز نسبتا ابرومند نه خیلی بد و نه خیلی زیاد و شلوغ اگر نخای همین حدود میشه البته بدون اون تیکه های بزرگ اگر اونارو بخای بگیری حداقل 30 تومن اضافه میشه به خرجت

ازنمایندگی دقیقا حرفی که زدموگفتن وآشنایی که سالهاست توامین حضوره کارش هم تاییدکرد


 امین حضوریا  که خودشون بنداز در رون. اونجا نمایندگی الجی هم هست برای اقای روحی تنها کسی که جنس اصل میاره

 بقیه نمایندگی هام جی پلاس و اینا بقیه مغازه هم متفرقن من سالهایت کارم اینه


 گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد✨🌱لیسانس حقوقم و این یکی از افتخاراتم 😎😌.       ...من رای نمیدهم#
 امین حضورا که خودشون بنداز در رون. اونجا نمایندگی الجی هم هست برای اقای روحی تنها کسی که جنس ا ...

۴سری جهیزیه کامل گرفتیم ازاین بنده خدا تاحالاهیچ کدومش هم خراب نشده

عضوگروه رزنارنجی وزن شروع79وزن هدف۷۰من موفق میشوم
بستگی داره چیارو اونا بخان بگیرن منم تازگیا گرفتم.جهیزیمو تو همین یکی دوماه شد حدودا 45 ملیون یخچال ...

همرو داماد خریده دگ واسه شما چی مونده پس.من همرو خودم باید بخرم

۴سری جهیزیه کامل گرفتیم ازاین بنده خدا تاحالاهیچ کدومش هم خراب نشده

خدارو شکر عزیزم 

ولی الجی یکی از بهترین های لوازم برقی واقعا از نظر کیفیت با دوو قابل قیاس نیست اصلا توو هند منتاژ نمیشه و فقط منتاژ چین هست 

اما دوو هم برند خوبیه

اسنوا هم خوبه

اما اگر یه سرچ ساده بزنید میبنید توو امین حضور تو کوچه پس کوچه هاش چطور یخچالو رنگ میکنن بتونه میزنن

مستندی بود که خود صدا سیما تهیه کرده بود الانم هست سرچ کنی

 گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد✨🌱لیسانس حقوقم و این یکی از افتخاراتم 😎😌.       ...من رای نمیدهم#
اقای روحی ادرسش دقیقا کجاس


 نمایندگی الجی توو راسته امین حضور بزرگ و بر خیابون از هرکی بپرسی بلذه گوگل هم کنی میاد بالا

ولی قیمتا بالای۴۰ ایناس

بخچال معمولی تازه نه ساید 

 گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد✨🌱لیسانس حقوقم و این یکی از افتخاراتم 😎😌.       ...من رای نمیدهم#
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز