2777
2789
شما از بانه خرید کردی؟ میگن وسایل بانه بدرد نمیخوره اخه؟

نه فقط از نمایندگی دوو خرید کردم الجی هندوچین به دردنمیخوره فقط لهستان و عرب و کره خوبه که البته کره موجودنیس اگرموجودباشه دوبرابرقیمتش

عضوگروه رزنارنجی وزن شروع79وزن هدف۷۰من موفق میشوم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یخچال ساید الجی بانه ایش از ۳۳ اینا شروع میشه تا ۸۵

اسنوا بخوای برند تیرای با کیفیت ۳۰ اینطوراس. 

معمولی پهنا ۱۵

دوو‌هم همی قیمتاست

 گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد✨🌱لیسانس حقوقم و این یکی از افتخاراتم 😎😌.       ...من رای نمیدهم#
نه فقط از نمایندگی دوو خرید کردم الجی هندوچین به دردنمیخوره فقط لهستان و عرب و کره خوبه که البته کره ...

 ببخشید  شما الجی با دوو یکی میدونید🧐

صدها پله تفاووته 

ایفون  هم چین میزنه.  دلیل بر بی کیفیتیش نیست

 گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد✨🌱لیسانس حقوقم و این یکی از افتخاراتم 😎😌.       ...من رای نمیدهم#
خب قطعات چینی هم درجه یکودو یه داره

الجی قطعاتش برای کره هست و توو چین منتاژ میشه دقیقا مثل ایفون 

سامسونگم همینه 

اما دوو کلا تو خود ایران منتاژ میشه 

دیگه دوو کره جنوبی نیست 

 گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد✨🌱لیسانس حقوقم و این یکی از افتخاراتم 😎😌.       ...من رای نمیدهم#
ببخشید  شما الجی با دوو یکی میدونید🧐 صدها پله تفاووته  ایفون  هم چین می ...

الجی هند دوتاازاقوام گرفتن آشغاله ولی دوو گرفتن راضی بودن هردو یه قیمت بودساید

عضوگروه رزنارنجی وزن شروع79وزن هدف۷۰من موفق میشوم
الجی هند دوتاازاقوام گرفتن آشغاله ولی دوو گرفتن راضی بودن هردو یه قیمت بودساید


 الجی اصلا مونتاژ توو هند نداره و کلا منتاژش توو چین البته توو این اشفته بازار

ممکنه جنس تقلبی به فامیلتون داده باشن جا جنس اصلی

 گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد✨🌱لیسانس حقوقم و این یکی از افتخاراتم 😎😌.       ...من رای نمیدهم#
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792