2777
2789
عنوان

میشه کمکم کنین

140 بازدید | 22 پست

سلام بچه ها خواهشا راهنماییم کنید 

من با آقایی اشنا شدم قصدمون ازدواجه میدونمم جدی هست داره تلاششو میکنه مشکلی که دارم اینه خیلی سرده خیلی مثلا در طول روز شاید یه پیام بده یا کلا نیم ساعت وقت بزاره خیلی وقته دارم فکرمیکنم میتونم کنار بیام یا نه واقعا نمیدونم چکارکنم مثلا امروز ساعت ۸ صبح جواب پیامم رو داده و تموم تا الان هیچ پیامی نفرستاده این رقتار نرماله؟؟؟؟؟

اگ کار داره و سرکارخب وقت نمیکنه لابد

با افتخار تتلیتی✌ توک با همه ب جز من مهربونی ی کمم منو نوازش کن💔  تو ک اروم جونی ی کم تو بغلت این تن خسته رو خابش کن تو ک بخای میتونی ....                                    مثلت ندیدم کاملا حست شبیه من وصله ی جون منی.   آرومه قلبم با تو انگار تو عزیزم خلسه یه روح منی💕جهنم خالیست،شیاطین همین جا روی زمین اند🔥😏😑من و تو باهم فرق داریم 😜 تو دنبال یه تیکه از کیکی 🍰 من دنبال دستور پخت شم😏🙈ن دوست دارم... ن ازت بدم میاد... میانگین که بگیری می بینی مهم نیستی :")

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کاملا مشهوده ک داره تمام سعیشو میکنه

دوست دارم ب اون مویی ک میریزه یا اون دندونی ک خراب میشه بگم احمقا چرا متوجه نیستین ما تو یه تیمیم😑 _ دلم یه اکیپ شادِ بیشعور میخواد ک فقر فرهنگی توش بیداد کنه😁  _ فقط یه دختر میتونه 6 ساعت با دوست صمیمیش تلفنی حرف بزنه بعد بگه حالا بقیه شو ببینمت بهت میگم😑 _ انقد بعضیا بیشعورن ک خود بیشعورم انقد بیشعور نیس😁 _ هیچکس لیاقت اشک های تو را ندارد و کسی هم ک چنین ارزشی دارد ، باعث اشک ریختنت نمیشود 🙂 _ من ادم خوش سلیقه ای هستم ولی پول کافی برا اثباتش ندارم😁 _ بخندین ولی وابسته نشین من موندنی نیستم😎 _ تو دنیایی ک 51 بر17 بخش پذیره هیچ چیز از هیچکس بعید نیس😐_ کمی فک کردم ، دیدم در حقیقت این گیاها هستن ک دارن ما رو پرورش میدن بهمون اکسیژن میدن ، تا رشد کنیم در اخر بمیریم کود شیم تا مارو مصرف کنن😁  _تجربه ثابت کرده برا بعضیا چه برینی چه بمیری یکیه ، پس برینید ک بعدا دلتون نسوزه 😁_از ادمایی که خوراکیامو بهشون تعارف میکنم و اونام میخورن متنفرم 😐  _الان از طرز ماسک زدنتون میفهمم چجوری ناخواسته باردار میشین 😐_ عده ای در این جهان با بهترین امکانات از زندگی لذت میبرند ، اما وعده ی زندگی در جهان دیگری را ب مردم میدهند!!                                      

نه . خیلی سرده . من و شوهرم ۷سال دوست بودیم مادرشم مخالف ازدواجمون بود اما در طول روز چندبار حال منو میپرسید

1400/1/18 دومین فندوق مامان خوش اومدی تو دلم ... 1400/4/9 هلنا قشنگ من دخمل نازم .... یه مامان شاد و پر انرژی که جز شادی و خوشحالی و آرامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ... خونه بهم ریخته مرتب میشه چای سرد شده رو میشه عوض کرد غذای یخ کرده رو میشه داغش کرد ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما هیچوقت بچه هامون دیگه ۱ساله یا ۲ساله یا ۳ساله یا ........‌ نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم ... پسر کوچولوی من مامان عاشقته  

منم با نامزدم اینطوریم فعلا داره درسشو میخونه زیاد نمیتونه با من وقت بذاره :((( ولی زیاد مشکلی ندارم

این دنیا برای پولدارا و خوشگلاست . ما به دنیا اومدیم تا زمین خالی نمونه :|

فک کنم زیاد تمایلی بت نداره

یه روی توی یه نقطه ای از زندگیت قرار میگیری و برمیگردی به سختی های پشت سرت نگاه میکنی، میبینی تو باید این سختی هارو میکشیدی، باید از این درد ها عبور میکردی ، باید این اتفاق ها میوفتادن تا تو به جایی که الان هستی برسی❤️🌸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز