این سلولها توی دفاع از بدن در برابر بیماریها نقش داره و پایین بودنش میتونه به این دلیل باشه که مثلا یه بیماریه عفونی داره یا نه کلا تو بدنش کم تولید میشه
شاید تعدادش یکم پایین بوده که خط کشیدن زیرش
ولی خودت نگران نکن مم خودمم آزمایش داده بودم یکم پایین بود ولی دکتر اصلا هیچ اشارهای بهش نکرد