2777
2789
عنوان

خسته شدم 😔😔😔😔😔

167 بازدید | 14 پست

اما وقتی میام اینجا کسایی رو میبینم ک دنبال درمانو آی وی اف ن خداروشکر میکنم ک خدا بهم بچه داد درسته شیطوونه درسته بیش فعاله و اختلال تمرکز داره درسته باید خیلی چیزا رو خیلی بهش بگم تا یادش بمونه درسته روزی چند بار شلوارشو میشورم ک رفته دستشویی خیس کرده درسته نگران مدرسه شمو شبا خواب ب چشمم نمیاد.درسته از دستش جایی نمیتونم برم درسته بخاطرش خیلی حرف شنیدم از غریبه بگیر تا فامیل اما بازم شکرش ک هست

این ی درددل بود واسه اینکه ی کم از بار خستگیم کم شه خستگی ی مادری ک کودک بیش فعال داره و کسی درکش نمیکنه

الهی همه خانوما بچه دارشن وطعم مادرشونو بچشن

برام دعا کنید خدا صبر بهم بده بتونم مادر خوبی واسه علی کوچولوم باشه راه خیلی سختی پیش رومه😔😔😔😔😔😔

امید🌱

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مرسی ک برام انرژی مثبت میفرستی😍😍😍🌻🌻🌻🌻

خواهش میکنم امیدوارم گل پسرت بزرگ بشه وقدر زحمت هاتو بدونه اونوقته که خستگی ازتنت میره راستی هروقت خسته شدی به این فکرکن که این بچت بجز شماهیچ پناهی نداره عزیزم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💖💖💖💖💖💖

دختر خوشگلم تو یه هدیه باارزش از یه بانوی گرانقدری  خداروشکر که دارمت♥️

ببخشید سوالم بی ربطه چتدسالگی متوجه شدین بیش فعاله؟؟عالایمش چی بود؟ریتالین بهش میدین؟؟



ن خواهش میکنم خوشحال میشم کمکی کنم


از ۳سالگی چون بچه هارو میزد و خیلی عصبی بود واینکه دیرم ب حرف افتاد بردم پیش مشاور تست گرف گفت بشدت بیش فعاله و بعد ارجاع داد ب روانپزشک کودک ایشونم قرص ریسپریدون رو تجویز کردن بهش دادیم بلافاصله بعدش تونست حرف بزنه واینکه علایم کمتر شد تا امسال ک میخواد بره پیش دبستانی ی سری چیزا رو بهش یاد میدم حس میکنم دیر یاد میگیره ولی هوشش عالیه چون اسم تمام ماشینا رنگ ها اعداد تا ده وحتی حروف و اعداد و کلمه های انگلیسی رو خودش یادگرفته بدون اینکه من یادش بدم ولی خب اینجور بچه ها تمرکز ندارن ک از هوششون بخوبی استفاده کنن

امید🌱

ن خواهش میکنم خوشحال میشم کمکی کنم از ۳سالگی چون بچه هارو میزد و خیلی عصبی بود واینکه دیرم ب حرف ا ...

ایشالله که خدابهت صبربده عزیزم بعدکه بزرگ بشن بهترمیشن شمام بایدصبورباشین وباهاش کلی تمرین کنین ایشالله موفق باشه پسرتون همیشه 

ایشالله که خدابهت صبربده عزیزم بعدکه بزرگ بشن بهترمیشن شمام بایدصبورباشین وباهاش کلی تمرین کنین ایشا ...


مرسی از مهربونیو انرژی مثبتی ک برام فرستادید😍😍🙏🙏

امید🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز