2777
2789
عنوان

با تجربه ها

176 بازدید | 26 پست

سلام عزیزان

10روز مونده ب پری لکه بینی داشتم خیلی کم تا امروز ک2روزه میگذره

اقدامم و نمیدونم این لکه بینی واسه آماده شدن رحم و بارداریه یا خدای نکرده پریودیه؟!😟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

احتمال زیادعزیزم لانه گزینیه تاموعودت صبرکن بعدبی بی بزن فعلاکارای سنگین نکن زعفرون گلاب گرمیجات هم ...

خداالهی از دهنت بشنوه

خیلی منتظر نی نیم

چشم،رعایت میکنم

من پریودم منظم بود اما تو اقدام که بودم اینجوری شدم

یه ماه دیر شدم ماه بعد زود شدم ماه بعد باردار شدم

خواهرشوهرم هم همینجوری شده بود

خدایا شکرت که هوامو همه جوره داشتی حتی تو بدترین شرایط و جایی که اصلا فکرش نمیکردم خدایا مراقب دخترکم باش میخوام بهترین تو اخلاق و رفتار باشه موفق و با خدا و مردم دار باشه خدایا تو تربیتش بهم کمک کن   
شرایط منو داشتین؟


من لکه بینی نداشتم روز موعدم زدم خیلی کمرنگ انداخت به زور دیدم چند ماه اقدام بودم

خدایا شکرت که هوامو همه جوره داشتی حتی تو بدترین شرایط و جایی که اصلا فکرش نمیکردم خدایا مراقب دخترکم باش میخوام بهترین تو اخلاق و رفتار باشه موفق و با خدا و مردم دار باشه خدایا تو تربیتش بهم کمک کن   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز