2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

حتمایه چیزی هست که میگن ۴۰روزه فک‌نکنم بشه

گفت هر کسی رو تـوی قبــر خودش میذارن عیسی بـه دیــن خود، موسی بـه دیــن خود به ما چه ربطی داره بقیـه تـو جامعه چیــکار میکنن اما نشنیده بـود از پیامبر اسلام که : یـک فـرد گنهکار، در میـان مردم هماننــد کسی است که با جمعی سوار کشتــی شود و به هنــگامی که در وسط دریــا قرار گیـرد تبــری برداشته به سوراخ کــردن موضعی که در آن نشسته است بپردازد و هرگاه به او اعتـراض کننــد در جواب بگویــد من در سهم خود تصــرف میکنــم ! اگر دیــگران او را از ایــن عمل خطرناک بازندارنــد، طولی نمیکشد که آب دریــا به داخل کشتـی نفوذ کــرده و یکباره همه ساکنان کشتــی را به همراه کشتــی در دریا غرق می کنــد

جدیدا نشنیدم اصلا همچین چیزی! سمت ما که انجام نمیدن دیگه

من خودم از روز دوم هر هفته بردمش حموم، تو روز های خاصی هم نبود

                                   خدایا شکرت🙏                                      ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم.     👇🏻👇🏻👇🏻                                              👨‍👩‍👧                                    بدن پس از زایمان عزیز من!                                      اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم.   تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید.   تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!!         تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی...     تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز